[verwijderd] hier is nog ne site waar ge ze heel goe op kunt zien!!! :wink: Aangepast door Josjie: Gelieve url's tussen de URL-tags te plaatsen... (en uw dubbele puntjes na de http)
[verwijderd] heeft er iemand nog het adres van den "HOLY GHOST" ? straat enz.... kzou der graag is willen naar gaan zien... iemand ?
[verwijderd] Heb hier dees week 2 tapes kunnen bemachtigen van deze club. :shock: Amaai, da moet daar ook wel dik in orde geweest zijn!! Zal er in de toekomst es ééntje van rippen 8) Heeft er iemand trouwens nog tapes vandaar?? Ben anders wel ferm geïnteresseerd zulle :twisted: :!:
[verwijderd] keskondisco schreefHeb hier dees week 2 tapes kunnen bemachtigen van deze club. :shock: Amaai, da moet daar ook wel dik in orde geweest zijn!! Zal er in de toekomst es ééntje van rippen 8) Heeft er iemand trouwens nog tapes vandaar?? Ben anders wel ferm geïnteresseerd zulle :twisted: :!: zelf heb ik geen tapes van de holy church,maar die van jou mag je altij wel posten!!!!!! :wink:
[verwijderd] ik heb 2 tapes van den Holy. Heb ook de foto's, maar ik moet wel effe zoeken. Alst meezit, on line vanavond :wink:
[verwijderd] puree schreefik heb 2 tapes van den Holy. Heb ook de foto's, maar ik moet wel effe zoeken. Alst meezit, on line vanavond :wink: De tapes?? :twisted: Btw, check PM :wink:
[verwijderd] Yo dude, dit wist je al btw, heb er net 1 gecopieerd en zal hem volgende week opzenden naar montana hij zal ze online zette of ik, we shall see!
[verwijderd] joat :wink: Fran is the name. Maar wellicht dat een groot deel hier die gemist heeft toen ...
[verwijderd] Nice pictures , maar je moet je daar niet veel bij voorstellen de holy ghost was redelijk basic hoor niet teveel deco uitgezonderd die wal-paintnings en er stond ook een bar of 2 tegen die muur langs achter geplakt! En boven kon je ook iets drinken! Memory's man 🙁
[verwijderd] Woow, als ge van een donker, louche, abnormaal kot spreekt awel aan die foto's te zien was het daar zeker vanda!! Jammer dat ik er nooit geweest ben :cry:
[verwijderd] dat zijn de foto's die ik bedoelde een paar reply's trug,maar die site is ofline! zonde toch om zoiets te aanzien! :wink:
[verwijderd] ja watte da zag er mij wel dé partylocatie uit zenne! 😃 donker, louche, waarschijnlijk wel goeie muziek, meer moet da ni zijn... Spijtig dat deze van voor mijn tijd is :cry:
[verwijderd] Da was echt creepy hoor er leidde daar een smal pad naartoe en langs da pad stonden daar van die bomen, zoals vanop een kerkhof, die allemaal samengegroeid waren en aan het einde kwam je aan the Church! Spooky shit man!