Het staat al bij other clubs maar het is maar goed dat er nu aparte topic over gemaakt werd want de Lagoa verdiend dit wel.
Dit was 1 van mijn eerste clubs nadat de eros wegviel ging iedereen naar Lagoa op zondagnamiddag! Daar was het dus patat hé om 14h00 zat er daar al 2000 man, ongelooflijk. DJ bolle zwaaide er de plak, ik zal wel nog eens een steje van hem posten.
Deze club aan de Menense stationsbuurt is nu al 14 jaar open en heeft een serieuze metamorfose ondergaan in muziekstijl. Heel in het begin draaiden ze daar zelfs 'slows' en consoorten om 00h00, maak dat mee. Toen ze definitief de housetrein opsprongen werden ze er alleen maar beter van, wie? MJ of course, wie kent deze dame nog niet Marie-Jeane?
Ik zat er dus de zaterdag en de zondagnamiddag sloeg nooit een weekend om ja tussendoor gingen we nog soms naar de Balmoral. De Lagoa was in het begin Vlaams maar meer en meer vonden de Fransen deze keet! Dit ging niet altijd van een leien dakje hoor meermaals grote vechtpartijen gezien tussen de beide talen.
Mijn laatste bezoek dateert van 1999 kerstdag, de gekende retro, en vanaf toen nooit meer een voet binnengezet. Toen besefte ik dat de Lagoa naar de bliksem was en dat het een einde was van een tijdperk!