Sunreezer JP van The Kings Club in Aalst opent binnekort een nieuwe club waar de oude White House was in Lokeren, ik ben alvast benieuwd :wink:
[verwijderd] Lagoas schreefpfff JP zou beter in aalst blijven hopelijk wordt het een flop :evil: Was da nu voor dikke zever! De Kings sluit z'n deuren toch nie??!!
[verwijderd] Lagoas schreefkings zou missch ginder ondergronds gaan op de hopmarkt ... Sweet...nog duisterder!!
chasey Voor Kesko kan het weer ni dark genoeg zijn :lol: 8) Maar een nieuwe club kan nooit geen kwaad. Nu nog hopen dat er deftige muziek wordt gedraaid en we kunne vertrekke ๐
[verwijderd] Beetje rare openingsdag volgende week donderdag anyway heb mijn uitnodiging op zak. Zal kijken als ik kan komen. Plaats: The White house van vroeger! ๐
[verwijderd] Richman schreefYeah man na een afwezigheid van ongeveer 4 maand verhuis en al! Ben ik terug dudes! It's 'bout freakin' fuckin' time eh...ge werd gemist ze :wink: EDIT: Al een dag verlof genomen om u eigen het LC forum up to date'en? :lol: