Scarface amai, ik heb dat filmpje 5x na elkaar bezien, blijft genieten 8) Väth = oude garde, mr hem niet aan te zien 😃
Aurelie Scarface schreefverdomme, ik ben verslaafd aan het filmpje.... weet iemand het ID van dat liedje?? Zelfde hier , krijg er maar niet genoeg van 😃 . De ID : Akzidenz Grotesk - Isbjorn Check deze mixcd : http://www.juno.co.uk/search/?q=Akzidenz%20Grotesk%20&precision=all&column=all&genre_id=0000&released=&sdate=&edate= En gaan :lol:
MUC Scarface schreefverdomme, ik ben verslaafd aan het filmpje.... weet iemand het ID van dat liedje?? Isbjörn van Sven zelf
Scarface bedankt vr de uiterst snelle reactie... ik moet dringend een nr frankfurt rijden.. cocoon moet machtig zijn
cloud Scarface schreefverdomme, ik ben verslaafd aan het filmpje.... weet iemand het ID van dat liedje?? ge zijt echt niet alleen...ik krijg er ook maar niet genoeg van 8) klassevent,ik vind het prachtig als een platenruiter onnozel doet laurent warin vond het zalig om luchtgitaar te spelen
Scarface Grüss Gott M.U.C. danke schön! den ID gevonden op mp3 ==) zalige schijf hier al grijs gedraaid 😃
MUC Dan kan je beter met de trein komen denk ik, veel goedkoper en veel korter. Je neemt de thalys vanuit Brussel tot in Keulen ( ca. 3 uur))en daar stap je dan over in de ICE naar Frankfurt ( ca, 1 uur). en daar wacht dan uw reisleider MUC op jullie 😃