Psytox Cirao was voor mij de beste keet die er ooit is geweest. Toch de periode dat mickey daar feesten gaf ๐ Voodoo Eclipse :shock: Ik heb daarm'n zwaarste periode beleeft alleszins ๐ Jammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken.
[verwijderd] Toni di Bart - If I can't have you, I don't want no other baby ... Girl it's got to be you .... mm , I'm in the real thing
[verwijderd] Norman Bates aka Psytox schreefCirao was voor mij de beste keet die er ooit is geweest. Toch de periode dat mickey daar feesten gaf ๐ Voodoo Eclipse :shock: Ik heb daarm'n zwaarste periode beleeft alleszins ๐ Jammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken. Yo batesman welkom op LC. Ja we hebben daar wel enkele mooi tijden beleefd, ๐
[verwijderd] Hahahahahahaha Ge moet klappen gij, je kon er ook wat van hoor vroeger. Ik ben echt VEEL verkalmt :wink: .
[verwijderd] Norman Bates aka Psytox schreefJammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken. De vroegere Zenith in Gistel noemt nu ook zo :roll: :roll: :roll: en die uitbaters overplakken dus ALLES รฉ in Gistel, maten van mij hadden zitten plakken voor hun techno fuif in Diksmuide, Cirao overplakte dat L O W !!!! Ma kzou toch graag keer gaan zu :oops: , twas op kerstdag daar Retrobells zag er wel leuk uit en DJ MD slijt daar zijn broek ๐
[verwijderd] Cirao is wel tof. Klein kot en meestal stampvol ! Die lazers zijn ook wel tof, ge moet da gezien hebben ! En de muziek en t'geluid mag der woak wel zin ! ๐ Vorig jaar ben ik naar Retro Bell geweest, kmoe zeggen dat mijne beste kerst wa ooit !
[verwijderd] Brambo schreefNorman Bates aka Psytox schreefJammer dat die foetuskeet in Deinze nu die naam heeft ingepikt, ze zouden ze moeten vierendelen om zo'n legende te verkakken. De vroegere Zenith in Gistel noemt nu ook zo :roll: :roll: :roll: en die uitbaters overplakken dus ALLES รฉ in Gistel, maten van mij hadden zitten plakken voor hun techno fuif in Diksmuide, Cirao overplakte dat L O W !!!! Ma kzou toch graag keer gaan zu :oops: , twas op kerstdag daar Retrobells zag er wel leuk uit en DJ MD slijt daar zijn broek ๐ Twas eeb reactie op dit bericht :roll:
[verwijderd] Dan zou je best eerst qouten en dan je reactie daar op uit brengen om tot geen verwarring te leiden. Maar hier is dit wel degelijk het forum over Cirao Waregem!
[verwijderd] Richman schreef over Mickey weet ik niet zoveel waar hij nu uithangt! Mickey aka Vanasse dat ze nu zeggen zit idd nu in de ragga scรฉne onder de naam Massivesound. Is nog altijd bezig met parties te organiseren . Wat mij ook opviel hij was 20 jaar als hij als manager was in de cirao tochl sterk !! www.massivesound.be
[verwijderd] Richman schreef over Mickey weet ik niet zoveel waar hij nu uithangt! Mickey aka Vanasse dat ze nu zeggen zit idd nu in de ragga scรฉne onder de naam Massivesound. Is nog altijd bezig met parties te organiseren . Wat mij ook opviel hij was 20 jaar als hij als manager was in de cirao toch wel sterk !! www.massivesound.be
cloud die md van de "cirao"in deinze verkondigt leuk da hij zoveel te maken had met de echte cirao maar wat was zijn verbondenheid eigenlijk?kan mij nie voorstellen da hij daar resisent geweest is... iemand?
ads Is MD niet van Waregem? Volgens mij is hij daar geboren en getogen, en dan zit de kans er wel dik in dat hij ooit wel eens achter de draaitafels van de "echte" Cirao gestaan heeft. :wink:
[verwijderd] MD is idd. van waregem, maar zover mij geheugen reikt heeft em nooit in de orginele cirao gedraaid :roll: