Shit seg das echt wel erg da kik gewoon nie kan peizen wie da ge zijt e,en aangezien da ge de Franky kent,ik vermoed da we het alletwee over den troonbeecxk emmen moet toch iemand zijn da hier lang genoeg gelopen heeft om te weten da we op latere leeftijd samen beginne weggaan zijn.Maar nie gevreesd,bij mij moeder liggen nog foto's uit onze jonge schoolperiode dus da ga bekijken weuren op nen donkere zondagmorgent.ten zijn we altijd wel ongelooflijk moe maar da moete we der veur over emmen e.
Maar e vraagsken,gade nou nog altijd weg of ede al ne stap verder gezet in het leven en gelijk de meeste van onze leeftijd al e paar kleine gangsters lopen en het uitgaansleven achter au gelaten of zijde meer gelijk mij en voelde au nog altijd 20jaar en feeste nog elk weekend de pannen van het dak?Ik heb al e paar keer gezee dak gaan stoppen me weggaan maar da lukt maar nie e.Tja ik zoek mij ten euk alt e jong poppemieken en ten kunde nie zumaar stoppe me weggaan awa.Dankzij die jonge poppemiekes voelde au euk altijd jong en kunde da leven azu maar nie opgeven e.
Khoop da ge ene zijt gelijk mij want anders bennek een uitstervend ras aant weure zenne,al dak mij eigelijk nooit nie oud voel tussen da jonk volk maar ja oe zou da komen e,hehe!!
Greetz Freggel.
Del@y schreeffreggelx1 schreefen het strafste van al is hé freggel, dat wij samen in de klas gezeten hebben
... of emme kik ten altijd zuver weg gezeten dak het gewoon nie weet?komt da tegen seg.
neenee, we waren toen nog veel te jong maat
check pm hé