[verwijderd] Ik heb hier een site gevonden (wel in 't frans) waar ook heel wat info over ATV opstaat, ook heel wat MP3's ! ckeck it !! http://www.chez.com/atthevilla/mixlive_atv.htm
cherryman thx ziet der wel ietke uit dak kan gebruike voor men presentatie van frans binnekort voort schole :lol: mercie :wink:
ProgressNation Komt van: Ik had dat meiske hare mix onlangs gedownload en dan es op hare site gaan piepen hé.
[verwijderd] Ik heb zo een groot plakkaat(1,5m op 1,5m) met "de atv zon" laten maken en in mijne living omhoog gehangen das echt wel vet ja, tof hebbedingetje als ik bezoek krijg zitten ze daar altijd op te flippen 8)
ProgressNation J-TEC schreefIk heb zo een groot plakkaat(1,5m op 1,5m) met "de atv zon" laten maken en in mijne living omhoog gehangen das echt wel vet ja, tof hebbedingetje als ik bezoek krijg zitten ze daar altijd op te flippen 8) Waar hebt ge da laten doen? En wat heeft het mogen kosten ... Ik zou dat ook wel zien zitten 🙂 Ofwel op de muur laten schilderen ... My t-shirt:
MIE J-TEC schreefIk heb zo een groot plakkaat(1,5m op 1,5m) met "de atv zon" laten maken en in mijne living omhoog gehangen das echt wel vet ja, tof hebbedingetje als ik bezoek krijg zitten ze daar altijd op te flippen 8) och zotteke :o cool!!
ProgressNation Het t-shirt is eigenlijk te versleten om nog aan te doen. Weet er iemand of dat mogelijk is om die figuur te laten hertekenen op een nieuw t-shirt.
tom J-TEC schreefWel, mijn vriendin is nogal veel met kunst enzo bezig (painting, paintbrush...) zij heeft me dat is gemaakt. ze heeft er 2 maand aan gewerkt, maar het resultaat is echt wel AF ;-) Gewoon es checken in your local printshop. Verschiet niet van de prijs he! Ook best je eigen teeshirt meenemen. Veel succes en laat het es zien als het af is.
[verwijderd] tom schreefJ-TEC schreefWel, mijn vriendin is nogal veel met kunst enzo bezig zij heeft me dat is gemaakt. ze heeft er 2 maand aan gewerkt, maar het resultaat is echt wel AF ;-) Gewoon es checken in your local printshop. Verschiet niet van de prijs he! Ook best je eigen teeshirt meenemen. Veel succes en laat het es zien als het af is. die "Quote" was ni voor mij precies :-)