[verwijderd] Edwardo schreefBwah,het zijn korte stukjes hoor,dus ik wil ze achteraf wel omzetten naar wmv zodat iedereen er toch wat van kan genieten. :lol: Greetz Edwardo Moeste da willen doen 😃
tom Edwardo schreefBwah,het zijn korte stukjes hoor,dus ik wil ze achteraf wel omzetten naar wmv zodat iedereen er toch wat van kan genieten. :lol: Greetz Edwardo Als bedanking mag u zich zeven jaar terugtrekken op een eiland met zeventien bloedmooie zweedse maagden die u zullen verwennen en bedienen op je wenken ... dat of het immense respect van de members.
[verwijderd] Owkey de video is overgezet naar dvd, deze week zal ik de stukken knippen en al in elk geval, dit is zotttttttttttttttttttttttttttttttt enorm bedankt edwardo de artikelen ga ik ook nog inscannen deze week
Yoko_Ono kzal kik mij wel bezig houden me die artikels te scannen, mannen gene schrik al degenen die nog efkes gaan blijven leven zullen deze beelden te zien krijgen, wil er gewoon samen met alle ander video footage die ik heb n mooie totaal dvd van maken... greetz 89 NEON en T N X to eddy de boel den EDWARDO voor zijn bijdrage tot mijn levenswens!
sandmann waar blijft al het materiaal ben benieuwd om een smaakje te krijgen vd old days @ den bocca heb er ook mijn broek versleten :wink:
[verwijderd] 89 neon heeft de dvd, hij ging da uppen dus ja... mijn kopie van de dvd heeft het al begeven dus ja...
[verwijderd] Josjie schreef89 neon heeft de dvd, hij ging da uppen dus ja... mijn kopie van de dvd heeft het al begeven dus ja... Zou 't nie beter zijn van em tegen betaling op te sturen?
[verwijderd] voor zover ik weet ligt er nog een exemplaar van nen dvd met bocca materiaal bij 89 neon
[verwijderd] Josjie schreefvoor zover ik weet ligt er nog een exemplaar van nen dvd met bocca materiaal bij 89 neonjojsie al eens gedacht aan mij maatjen :lol:
[verwijderd] al veel gedacht maar enige dat ik al weet staan liggen zijn mijn bed en pc... voor de rest zit alles nog in dozen.
Jones neon89 is verdwenen me de noorder zon en heeft die beelden mee gepakt pompompom comon' neon89 een efforken doen 😉
Matthias cloud schreefzeg wel verdwenen...sedert de hackers zijn er wel veel members verdwenen vind ik :? pfffffffff, als ik me nie vergis zijn er ongeveer 600 leden, volgens mij neemt nog geen tiende actief deel aan het forum... :?