Alpha schreefGe hebt volledig gelijk ๐
Trip to the future was het...
Hebben die ook zo geen gelijkaardig feestje georganiseerd in de sporthal van hoegaarden? Het enigste dat ik daar nog van weet is dat da een van de eerste fuifkes was met ne hele zware groene laser ๐
ik herinner me idd een trip to the future (denk ik) in Hoegaarden met oa Peter Novak, Zolex, Tofke en Sven Lanvin. Bereset van de zolex. Achteraan was een zaaltje waar het jonge talent dat de kans kreeg. Veel volk toen, maar het volk ging vroeg weg. Dat was nog gelijk met een retro party in de Brabanthal.
Memorabele avond. Ik weet niet of er hier iemand een zekere Grossen van het Tiense kent. Ik zat met kameraden op het terras van de sphere in Tienen. Die kerel (toen type wannabe body builder) kwam daar met een van zijn maten in ne Mercedes aangereden. Ze parkeerden zich en hij liep zonder te kijken het straat over en werd licht aangereden door een meiske in haar wagen. Totaal verschoten draait ze haar raampje naar beneden om zich te excuseren (het was wel den andere zijn schuld btw). Geeft diene gast gewoon met de volle vuist een slag in die haar gezicht waar dat iedereen staat op te kijken, echt schandalig. Op het terras ernaast zat Maarten Kumps, iemand die toendertijd een vrij bekend bokser was. Die ging zich eens ff moeien en de andere wannabe kon niet rap genoeg het cafรฉ binnenlopen, zielig gewoon. Goed gelachen, dat wel. Dan volgt de farce nog achteraf. Toen we aan de sporthal in Hoegaarden aankwamen, hoorden we ineens het piepen van banden en een slag. Onze vrienden van daarstraks waren ook in de partymood, en waren met hunne Benz achteraan op een andere auto ingereden. Daar mochten een paar bumpers vervangen worden hehe. Nog eens goed gelachen en daarna nog een leuk feest gehad tot een uur of 6. Ach ja, de goede oude tijd...