eldivino varth schreefooit een keer geweest en da was wel de moeite. Goede muziek en neig interieur. ook altijd goed geamuseerd daar, nooit echt wekelijks geweest maar de maandelijkse retroparty's met Jeanke waren dik inorde... grtz
bouq Bizar was den beste tijd daar .. veel gezeten .. Toen het Obsession werd ietske minder. De muziek was daar wel altijd goed vond ik ... Nu is't de Copacobana geworden, en believe me ... it's weekly carnaval π grtz
mrnice_guy moende da eerst nie club bizzar??daar ben ik nog geweest vroeger.dacht toch dat da dezelfde locatie was.correct me if i'm wrong ;-)
bouq mr.nice guy schreefmoende da eerst nie club bizzar??daar ben ik nog geweest vroeger.dacht toch dat da dezelfde locatie was.correct me if i'm wrong ;-) you are so correct !! π wel niet te verwarren met het danscafΓ© Biazar (Edegem)
mrnice_guy in '96 paar keer gezeten.volgens ik mij kan herinner was franky jones daar aant draaien,kan da?donker kot mee ne gevaarlijken dansvloer :-D
bouq mr.nice guy schreefin '96 paar keer gezeten.volgens ik mij kan herinner was franky jones daar aant draaien,kan da?donker kot mee ne gevaarlijken dansvloer :-D donker wel .. gevaarlijk, dunno ... kstond meestal zo wa vanboven op die trappekes ... en uiteindelijk als de avond vorderd, val ik zowiezo wel is ne keer over iets :lol:
Nostalgie90 Daarvoor was het nog cocoon (after)club of zoiets, vanbuiten volledig met graffiti maar nooit geweest in die tijd ...
bouq daar sta mij inderdaad nog iet van voor ja ... maar ook nooit geweest ... waarschijnlijk geraakte ik ni verder dan La Boum in dien tijd π
eldivino mr.nice guy schreefin '96 paar keer gezeten.volgens ik mij kan herinner was franky jones daar aant draaien,kan da?donker kot mee ne gevaarlijken dansvloer :-D Franky Jones kan kloppen ja.. Kdenk dat die samen met Jean( voordat hij werd weggeplukt door illusion) de keet daar volspeelde op zaterdag. Gevaarlijke dansvloer? was wel wat lager gelegen ja als je dat miss bedoelt... Ma als je scheef bent ist natuurlijk allemaal wa gevaarlijker π ;-) grtz
Nostalgie90 eldivino schreefwas wel wat lager gelegen ja als je dat miss bedoelt... Lager gelegen? Hoog zeker en de rest errond beneden!
eldivino nostalgie90 schreefeldivino schreefwas wel wat lager gelegen ja als je dat miss bedoelt... Lager gelegen? Hoog zeker en de rest errond beneden! serieus?? ben ik nu zo verkeerd? zou kunnen... kweet da "het dak" boven den dansvloer zo precies de sixtijnse kapel was... rechts van de booth was zowat een verhoogske zeker... als je binnenkwam liep je eigenlijk tegen den dj booth aan... grtz
eldivino nostalgie90 schreefeldivino schreefwas wel wat lager gelegen ja als je dat miss bedoelt... Lager gelegen? Hoog zeker en de rest errond beneden! of je bedoelt mss den dj booth, die was hoger ja... kheb ter daar verschillende tegenop zien klauteren voor een tapeke te vragen π grtz
djaxxie Nostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol:
Nostalgie90 Het was toch niet de meest galante plaats al ge iets wat teveel ophad ivm valpartijen, er waren wel meer van die hoekskes etc .... die zetelkes waren wel leuk!
eldivino djaxxie schreefNostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol: I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: π grtz
Nostalgie90 eldivino schreefdjaxxie schreefNostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol: I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: π grtz Stonden daar toen geen tralies rond de dj booth of toch deels? Dat kan ik me niet volledig meer herinneren ... Supergezellige club daar!
eldivino nostalgie90 schreefeldivino schreefdjaxxie schreefNostalgie heeft het bij het rechte eind, dansvloer was zeker hoger gelegen en voor een tape kon je ook gewoon rondgaan hoor :-o :lol: I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: π grtz Stonden daar toen geen tralies rond de dj booth of toch deels? Dat kan ik me niet volledig meer herinneren ... Supergezellige club daar! da antwoord moet ik je schuldig blijven, da ik mij herinner en de tijd dat ik er was denk ik van nie zenne. Ma zalt eens aan Jeanke of Jimmy(lj) vragen... grtz
djaxxie eldivino schreefnostalgie90 schreefeldivino schreef I know, ma kheb daar toch verschillende foertzakken zien klimmen. Kwam geregeld met Jeanke mee en die kopkes die dan ineens boven de booth uitstaken spraken boekdelen.... :eek: π grtz Stonden daar toen geen tralies rond de dj booth of toch deels? Dat kan ik me niet volledig meer herinneren ... Supergezellige club daar! da antwoord moet ik je schuldig blijven, da ik mij herinner en de tijd dat ik er was denk ik van nie zenne. Ma zalt eens aan Jeanke of Jimmy(lj) vragen... grtz Yup die stonden er nog toen het Club Bizar was maar zijn weggenomen +- wanneer da klein stom hollanderke heeft overgenomen en het later obsession werd!
tomino__aka_dj_ds Kwam er vroeger ook wel af en toe. En da vooral met de retro's die waren wel zalig. Tegenwoordig noemt het copacaban. Ben er een tijdje terug nog is geweest, maar het interieur trekt op niet veel meer + Frans Bauer toestand.