back_to_the_90s a ma dan zen ze daar gewoon veranderingen aant doen waar die zetels zen? ma waarom is die toog dan mee toe?
Matthias Die ouwe-zetelkes-ruimte... was da nie gewoon de lokale drugsmarkt??? :wink: :wink: :wink: Ik herinner me nog dat er daar heel wat 'handelaars' rondliepen.
back_to_the_90s aapje wa zegt gij nu? drugs in de cherry!!!!!????? da is daar nooit geweest :lol: :lol:
cherryman back to the 90's schreefa ma dan zen ze daar gewoon veranderingen aant doen waar die zetels zen? ma waarom is die toog dan mee toe? zen geen veranderingen aant doen tot zover dak kik het al gezien em ๐
cherryman back to the 90's schreefwaarom is dat dan dicht? of weet ge da ni? minder personeel betalen denk ik tsja die verbouwingen... kzou er al ni teveel meer van gaan hopen omdenduur want nogaltij niets van gehoord :roll:
back_to_the_90s da is daar percies een soep aant worden weet die baas nog wel waar hij mee bezig is. da is toch nog altijd rudy e?
cherryman jaja das nogaltij rudy mja we zullen binnenkort (normaal) nog wel wa meer te weten komen :wink:
cherryman cloud schreefvroeger had je patrick ook,waar zit die nu? zat die ni in complex daar? alle zen der totaal ni zekers van ze maar ik dacht dak zoietke toch horen vallen had...
Matthias We zulle ze ginder in lokeren anders wel een handje helpen 'verbouwen' vanavond... ๐ :wink:
back_to_the_90s awel ik hem vreet veel goesting om te gaan. ma da gaat daar weer stampes vol zitten e,like always.......
back_to_the_90s om eerlijk te zijn e ,ik ben een beetje teleurgesteld in de affiche van dezen avond. er staan heel goei namen op e,maar ik mis toch manne gelijk : franky jones,frank struyf,yves de ruyter,tofke enz........ zeker voor een retro party.
cloud ge kunt het ook anders bezien he;ipv veelal die namen te boeken die jij opnoemt(behalve tofke dan),hebben ze deze keer "minder vaak geboekte"retro namen als olivier gosseries en eric beysens ik vind da positief want ik vond de laatste jaren met hun retro parties tamelijk eentonig...soms hoorde je van 3 verschillende dj's zoals struyf,kloeck en jones 3 keer dezelfde plaat op 1 avond
[verwijderd] Effe off-topic gaan uit curiositeit. @ back to the 90's... Wie zien wij daar allemaal op uwen avatar en waar is da getrokken??
Sunreezer keskondisco schreefEffe off-topic gaan uit curiositeit. @ back to the 90's... Wie zien wij daar allemaal op uwen avatar en waar is da getrokken?? Da is Franky Jones Live @ Rave Zone Montini
poehaaaaa keskondisco schreefEffe off-topic gaan uit curiositeit. @ back to the 90's... Wie zien wij daar allemaal op uwen avatar en waar is da getrokken?? dat zijn franky jones & YDR in de montini. Die foto komt van die Montini website ivm de reunies. :wink:
cloud in de flying disco bar met de noodstop binnen handbereik :lol: zzino had hem naar het schijnt veel nodig :lol:
cloud denk het nie zeker? de wout zat toen waarschijnlijk nog te stuiken op de matrassen van illusion ๐