dj_neo schreefkeskondisco schreefHaha, geestige anekdotes...
Over den Balmoral kan ik me ook toch nog t'een en t'ander herinneren ze.
De beginperiode van mijnen uitgang.
De Zondagavond altijd vroeg in t'beddeke, en de maandagmorgen héél vroeg brommerke op naar den Balmo mee wa vrienden.
Brommerke vast, rugzak de graskant ingezwierd daar aan de achterkant van den Aldi, pilleke op en feestje bouwen!!
Da was me wa, gastjes van 16 tss al da echt uitgaansvolk...en toch werden we geaccepteerd, welke de reden ook was :?
Zo scheel als een krabbe dan snoens naar t'schoolke en proberen uitleggen da we ons overslapen hadden.
:shock: mee zo een bolleketten van ogen, yeah right :lol:
Heb soms nog de ganse namiddag mee t'zonnebrilleke in de klas gezeten, bijtend en mee de walk-man onopgemerkt in de oortjes (vers k7'tje van die morgen).
SUPER gewoon 😃
man man, da komde nu toch allemaal niet meer tege,ze! Zo zalig voor dat te lezen :-D
Ik ga af en toe nog wel naar den Balmoral nu maar die dingen dat jullie hier allemaal zeggen hebk allemaal nog nooit gezien,ze en ik ga ook soms goe lang door! Wat hebkik toch allemaal gemist :mad:
serieus neo, gaat gij dr ook nog veel? Dan moet ik u kenne, want ik zit er ook altijd... 😃
Ik heb me onlangs het volgende laten vertellen: naar het schijnt verstopte men vroeger de pillen in het plafond (in die latten) en men had maar even op het plafond te kloppe en de pillekes vielen naar beneden... Als da waar is: amaai :eek:
kan iemand dit bevestigen...? 8)