Ja, naar het schijnt zou George's & co de club van binnen aan het restylen zijn (in hoeverre weet ik niet). Volgens mij wel een leuke locatie, maar idd men zou het van binnen wel ietske aangenamer mogen maken.
Naar mijn weten heeft de Nova - zeker het eerste jaar - goed gemarcheerd.
Wat doet die Laurent B tegenwoordig nog? Gestopt of zit hij nog in het milieu :lol:
Veel legendarische namen gepasseerd (als guest/resident) zoals Traikos (retro), Marko (res), Mr Sam (res), Johan (res),...
De reden waarom er bij de vorige pogingen tot heropening geen volk op afkwam had te maken met het feit dat er totaal geen reclame gemaakt is, laat staan flyers ... Enkel voor het Billion RnB concept werd reclame gemaakt in steden als Brussel & Charleroi. Waren zelf zwarte uitbaters en kwam in het begin ook redelijk wat kleurlingen op af. Totdat de uitbaters beslist hebben om het concept te verhuizen naar Las Vegas in Mons.
Ik hoop er toch een beetje op dat G's er iets goed van maakt 🙂 Club ligt wel niet langs RN50, maar ligt er ook niet zover af en op een goede 5 min. van Doornik centrum. Vlakbij de afrit vd autosnelweg, dus gemakkelijk bereikbaar.