[verwijderd] Wie kan zich nog iedere resident van de extreme herinneren! Dan kunne we nadien een poll organiseren voor best dj! Phi-phi, Fly, Ghost, ...
[verwijderd] Dacht ook da marko daar resident was op maandag tussen 96 en 98 ... en heb ter hier ook wa sets van liggen hier... nu ja heb het helaas nie mogen meemaken dus ben ik daar nie zeker van.
[verwijderd] Ja inderdaad, Marko was daar ook een ganse tijd te bewonderen op maandagavond samen met Phi-Phi, wat een tijden !!!!
eldivino Club 11 schreefJa inderdaad, Marko was daar ook een ganse tijd te bewonderen op maandagavond samen met Phi-Phi, wat een tijden !!!! marko is daar idd een tijdje resident geweest maar kmeen te weten dat ze dien daar met zen kl*ten op de straat gegooid hebben... grtz
Trab eldivino schreef marko is daar idd een tijdje resident geweest maar kmeen te weten dat ze dien daar met zen kl*ten op de straat gegooid hebben... grtz Dat zou me verbazen. Hij was er nog regelmatig guest tot op het einde...
eldivino trab schreefeldivino schreef marko is daar idd een tijdje resident geweest maar kmeen te weten dat ze dien daar met zen kl*ten op de straat gegooid hebben... grtz Dat zou me verbazen. Hij was er nog regelmatig guest tot op het einde... zou kunnen dat ik verkeerd ben hoor, dat heeft ook maar iemand aan mij verteld. Heb die zelf daar nooit weten spelen... grtz
eldivino Richman schreefJep heeft het nog vorige week gezegd tegen me! ps hebben we ze nu allemaal![/quote Kwas net bij Jean en die wist me te vertellen dat hij ook een korte tijd "resident" geweest is in Extreme, een kleine drie maanden maar is toen gestopt omdat het nie meer te combineren was met zijn residentie in club Bizar op zaterdag. Hij speelde in Extreme op zaterdag voor Peter Novak. grtz
kruss Bountyhunter heeft er ook nog gedraaid (veel Bonzaï-plaatjes); beste momenten waren de 'legendary mondays' met PhiPhi : vollen bak en 't vrouwvolk dat er dan rondliep, niet te geloven !! Zooooo schoon !! :-))