[verwijderd] Bij mij lukt geenéén maar 'k ben da gewend aan 't worden de laatste tijd. Moeilijk pc'tje :x EDIT: AJA, bedankt voor de foto's hier te zetten é...Cool!
Swetti Mercikes voor de foto's te plaatsen Club 11! Geweldig initiatief van Bart, wel spijtig da de site ni echt schitterend werkt... :cry:
b-fficient Annatraxa schreefHoi Bams, Kan je mij die foto van de Barocci bezorgen die onlangs op deze site stond. Ik ben nog niet zolang lid hier en ik heb veel gemist van foto's. Indien iemand foto's heeft van deze club, kan iemand die mij bezorgen a.u.b :?: Hoi Nogsteeds opzoek naar foto's dan moet je maar eens doorklikken op my space van B-fficient alias Bart barocci staan er momenteel 150 nieuwe op. grtz Bart
Nico b-fficient schreef Iedereeen wil deze zaak terug open maar als je er nu op terug kijkt zou het nooit meer kunnen werken als vroeger. Barocci was voor 85% gevuld met Belgen die dachten dat het een groote coffeeshop was de rook uit de afzuiging was witter dan die van rome en iedereen of toch bijna zat onder de xtc maar wel de goeie remember fishermannekes ni die rommel van vandaag wat wil zeggen everybody HAPPY . 7000 man en iedereen in love met elkaar, gelukkig hadden wij onder de befaamde trap naar de DJ's onze eigen prive stek met relax en wc enz enz.... [/img] hahahahah,zo was het ja en niet anders vaste stek was de zithoek naast de gokkasten