cloud malik b,phillippi traikos ze hadden verschillende reidents,maar ze draaiden er niet ieder weekend allemaal tesamen
[verwijderd] Heb hier nog een cassette liggen van Traikos, wist niet dat ik ze had, denk dat ze van Cirao komt, ma ben niet zeker
[verwijderd] Dj Fred & Arnold T 😃 tga wel dien nie zijn, die maakten trouwens slechte muziek maar kvon da grappige tunes :lol: Draaide MD daar nie? die draait nog steeds in de 'kleine cirao' te Deinze
[verwijderd] k bedoelde wel Fred (later Fred Nasen) van the one and only cirao. DJ Fred en Arnold kust m'n kl** ken ik niet eens en wil ik niet kennen. MD & Cirao = major bigsucking time
[verwijderd] Nicolas is nu disco dj onder de naam Groove brothers met david, de baas van Cafe new chips in kortrijk. speel ook iedere zaterdag in Cafe de zunne kortrijk
axiome78 ja tes dn fred yves lbq phiphi malik b traikos johan.waar is dn tijd naartoe.dr bestaat nu ook nog eene in machelen maar trekt in de verste verte nie op dn echte
cloud malik b draaide daar ook goddelijke setjes inderdaad!is hij eigenlijk nog actief en zat hij niet in de bonzai stal?
back_to_the_90s keskondisco schreefWeet iemand of Steve Cop nog draait? die heeft een tijdje geleden nog is in cafe d'anvers gedraaid. ma voor de rest niks meer van gehoord.
cloud en op ne classic party in decadance en volgens wa gentenaars zijn da nog retro's om u tegen te zeggen 🙂