Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Bericht door Den Backer »

Dit is vooral voor de oudere garde...

Waar gingen jullie vroeger vaak uit? In welke dancings/afters? Events in binnen- & buitenland?
Kortom dus: wat hebben jullie allemaal gezien & meegemaakt :?:
Geef elk van jullie eens een kort overzichtjen + welke periode dat was ongeveer...

Laat jullie maar ies goed gaan!! ;-)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Kben zoals ge al gemerkt hebt ni echt bij de ouw garde ma swoit :-)

Cherry Moon :
- einde van 1999 tot begin 2001 : sporadisch bezocht (vooral door weinig geld en gezaag van die oukes ier)
- begin 2001 tot zomer 2005 : vele keren geweest (weinig weekends gemist)
- zomer 2005 tot sluiting : géén weekends gemist :D

Lagoa :
paar keer geweest periode 2003-2004 : ni echt men ding

Dimanche :
ook paar keer gedaan achter cherry periode 2002-2005: viel wel mee (weinig herinneringen van)

voor de rest nog wel in een paar dinges geweest maar die zijn het vermelden hier ni echt waard denkik of daar weetik gewoon niets meer van :oops:

Events :
- België : paar keren illusion & 11,12 & 13 jaar CM @ sportpaleis, Kozzmozz meerdere keren (vooral voor 2003), ILT 2001
- Holland : overal wel wat: qlimax, defqon1, sensation, houseqlassics (zou nog ies moeten uitzoeken welke jaren da allemaal geweest zijn)

zal mijn bericht gedurende de tijd nog wel wa aanpassen want met men geheugen is ook ni alles meer tiptop laatste tijd
Laatst gewijzigd door cherryman op 28 aug 2006, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Volgens mij heb 'k mijne going out curriculum vitae hier al es ergens ooit neergeplant, maar waar eh :D
Alain

Bericht door Alain »

1992 : Barocci (paar keer)- Balmoral (1 keer) - Boccaccio (1 keer) - La Rocca (1 keer)
1993 : Globe (regelmatig)- Barocci (regelmatig)- Cherrymoon (sporadisch) - Jerry's (sporadisch)TGV (1 keer) - La Rocca (sporadisch) - Q ( 1 keer)
1994 : Illusion (regelmatig) - Montini (regelmatig)
1995 : Illusion ( regelmatig) - Extreme (regelmatig)
1996 : Extreme (regelmatig) - Outline ( regelmatig)
1997 : Outline (regelmatig) - Extreme (sporadisch)
1998 : Groove (regelmatig) - Outline (regelmatig) - Carat (sporadisch)
1999 : Groove (sporadisch)
2000 : Illusion (sporadisch)

2005 : La Rocca (sporadisch) - Outline (1 keer)
2006 : La Rocca (2 keer)

Ik zal wel vanalles vergeten zijn , maar ik heb juist op café gezeten dus weet 't allemaal zo goe nimeer :alien:
Laatst gewijzigd door Alain op 14 dec 2006, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

keskondisco schreef:Volgens mij heb 'k mijne going out curriculum vitae hier al es ergens ooit neergeplant, maar waar eh :D
nog éné met memory-troubles :lol:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Volgens mij is hier idd ook al een topic over met als titel "Waar zaten jullie".

Iemand die het kan opvissen?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

2004: The Oh! (2keer), The Lambo (sporadisch), Kokorico (1keer)
2005: The Temple (regelmatig) , Balmoral (regelmatig),Cherry Moon (paar keer)
2006: Illusion (2keer), La Rocca (1keer), The Temple (niet meer zoveel), Carré (regelmatig), Balmoral (sporadisch),Cherry Moon (koloso) (paar keer),...

Events: Zillion reunions parties,Sensation White 2006
Laatst gewijzigd door dj_neo op 03 okt 2006, 20:51, 4 keer totaal gewijzigd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Ik ging vooral veel:

Cherrymoon(1994,1995,1996)
Barocci(1995)
Carat(1994-1995-2000)
Illussion(1994-1995)
Extreme(1995-1996-1997-1998)
At The Villa(1995-1996)
Fuse(1995-1996-1997-1998-1999)
Silo(1995-1997-1998-1999)
Bel-air(1996-1997-1998)
Tam-Tam(1993-1994)
Rave zone Montini(1993-1994)
En eerste 3 Dance opera in Hasselt (1994) waarvan ik de eerste 2 het beste vond! 8)
I love Techno(1996-1997-1998-1999-2003)
Afbeelding
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ik ging veel opstap naar

baccardi's =1995 tot 2000 daar was het altijd dikke feest :afro:
carat== 2001 iedere week
illusion==2001 en in 2006 heel af en toe
outline== iederweek in jaar 2001 en soms 2006
shaft iedere vrijdag in ==2001
een paar keer zillion in == 2001
en 1 keer bbc ==2001
en 2 keer in boccaccio in ==2001
en 1 keer m hoeve == 2001
en atmoz iedere zaterdag sluiting 2001

en dat is het zo wa :D
Laatst gewijzigd door baccardisboy op 28 aug 2006, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

baccardisboy schreef:ik ging veel opstap naar

baccardi's =1995-2000 daar was het altijd dikke feest :afro:
carat== 2001 iedere week
illusion==2001 en in 2006 heel af en toe
outline== iederweek in jaar 2001 en soms 2006
shaft iedere vrijdag in ==2001
een paar keer zillion in == 2001
en 1 keer bbc ==2001
en 2 keer in boccaccio in ==2001
en 1 keer m hoeve == 2001
en dat is zo wa :D
2001 was precies uw jaar he baccie :P
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

Trab schreef:
baccardisboy schreef:ik ging veel opstap naar

baccardi's =1995-2000 daar was het altijd dikke feest :afro:
carat== 2001 iedere week
illusion==2001 en in 2006 heel af en toe
outline== iederweek in jaar 2001 en soms 2006
shaft iedere vrijdag in ==2001
een paar keer zillion in == 2001
en 1 keer bbc ==2001
en 2 keer in boccaccio in ==2001
en 1 keer m hoeve == 2001
en dat is zo wa :D
2001 was precies uw jaar he baccie :P

ja toen vreee ik niet meer
ja in 2001 ging ik de ganse jaar door 5 dagen in de week op stap :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Khoor hier niet al teveel over events in binnen- & buitenland...

Weird...
Afbeelding
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2004, 22:49
Locatie: G'Bergen

Bericht door Tom dé No »

1. La Bush 98-2004 -> vooral 1999

onder de muzike leiding van Dj George's myn favo club in myn uitgaanscarriere. Ik heb de groei meegemaatk met oa de verdere verlenging van het openingsuur van 23pm op zaterdag nar 12 u zondagmiddag, vervolgens 2u ... dan tot zondagavond en uiteindelijk tot maandagochtend het fonteinplezier. sluitingsuur en vertrek van G's hebben uiteindelijk de keet zo goed als doodgenepen. Muzikaal altijd het best aan myn trekken gekomen. veel meegemaat, veel anekdotes, veel mensen leren kennen ... te veel om op te noemen.

2. At the Villa - Kobbegem 97-98
in de vroegere Palm Beach, dj's van dienst: Marko, Vince(ex H2o, La Bush, die nu dus hardstyle of whatever speelt), Johan & Phi Ph.
legendarische zondagvoormiddagen meegemaakt, met beter weer zelf terras op eerste verdiep. kort omschreven: het was daar elke week precies carnaval à la Rio.

3. Extreme on mondays 96 + ....
Met vooral Phi Phi en ook Marko regelmatig ... zelfs nog gezwommen aan het outdoor terrace met zwembad. In de vakantieperioden was ook het 2de verdiep beschikbaar.

4. Balmoral on Sundays
Met oa Henk en dj Kevin Jay toen nog gewoon Kevin ... ook Dj Fred nog van dienst geweten (nu Fred Nasen) ... de eerste after die zich zo kon doorzetten. dat waren nogal warme zondagen toen ... enigste minpunt: ik ben er ooit eens overvallen geweest binnen (gewapende vreemdelingen) ... buitenwippers hun raad was: blijf weg van die mannen .
Momenteel wordt aldus my de naam Balmoral echt misbruikt en verkracht, de muziek van nu is daar veel te plat.

5. La Rocca on Sundays 98-2000
Marko all night on his best... en toen kon hij zeker zijn ding nog doen ...

6. Reve d'O
Nu ben ik niet zo een echte house liefhebber maar Reve D'O onder impuls van Brandy en Kalky kon me wel bekoren. echte warme deep house op superlocatie. grote loods waar toen maar een deeljte van werd gebruikt. me kwam binnen eerst in een een groot donker gedeelt met een pad richting de club verlicht met kaarsen ... veel vrouwelijk schoon ...

7.Cirao Waregem -
Phi Phi en Fred (Fred Nasen)hier gehoord - locatie was in Waregem en heeft eigenlijk muzikaal niks te maken met Cirao in de Montine te Deinze. Lekkere zweverige trance in het genre van breaht of life (Trance team dacht ik ...)

8. Kings (zondagnacht) -98-99-2000
Op zondagochtend was het er heel stressy maar op zondagnacht met bijna altijd Jp achter the decks was het er veel relaxter. publiek was ook niet van de jongste. Toen waren er ook nog veel mensen van de streek. Een van de laaste keren dat ik er was op een zondag stond er zelfs geen dj maar was het pc-cd

9. Carat
met oa Franky Jones ... zowel op zondag maar ook op maandag druk bezocht ... niet normaal ... niet alledaags volk

10.de eerste edities van Cruises to pleasure
Klein Eilandje Antwerpen, paar keer mee uitgevaard, was oorspronkelijk zelfs met 2 boten (daarna 1 meer). Men kon zelfs overstappen op een bepaald uur van de nacht. muziek met oa Marko en B. Rodriguez ... een aanrader ... dit concept loopt nog steeds

Myn enigste minpunt is dat ik de Boccaccio (de echte nu Temple met ook Phi Phi,, Mike, ..) niet op myn palmares heb staan. Da was het nadeel van op te jonge leeftijd relatie te hebben (tip: avoid this).


Na 2002:

bleef bij myn favorietet:
La Bush - met Jochen en Miguel muzikaal nog aan myn trekken gekomen en nog steeds paar leuke avonden meegemaakt weliswaar niet meer als vroeger maar toch ... Momenteel is juist nog de vrijdag leefbaar

uiteindelijk in 2005 Le Dimanche leren kennen - goede muziek, vriendelijk management en ontspannen sfeer ...

Pulse Factory is momenteel een aanrader ... ook al bezocht en vindt het absoluut OK maar doordat ik me teruggetrokken heb uit de uitgaanscene (om me richten op myn sport en gezin) zal ik dit nog moeilijk kunnen opvolgen. Enkel op het Belfunkconcept dat ik samen met cocolabush voor myn rekening neem zal ik nog present zijn ... een concept dat eigenlijk ontstaan is uit myn onvrede over de hedendaagse scene dat met te veel groove, en de steeds wederkerende identieke electro - house deuntjes overspoeld wordt (nieuw concept daar en ginder maar pfff) .... Myn favo dj's passeerden of zullen hier de revue passeren: my favo's: MARKO -GEORGE'S and MICHAEL FORRZA.
Al degenen die voor Belfunk al de revue gepasseerd zijn kan ik dus ook héél erg apprecieren omwille hun menselijke kant en hun muzikale keuzes: Vince!, Sjoerd, Bolle, Thierry, Jess, Pedro,.... Momenteel vind ik ook in tegenstelling tot vroeger dat de dj's vooral zichzelf hopeloos promoten ... vroeger nooit gezien en in myn korte carriere dit zelf proberen te vermijden. Zulke dj's zullen ik en Coco niet snel uitnodigen ...


hieronder ook nog de lijst van clubs die ik veel - af en toe of sommige maar 1 keer bezocht heb ... waarop dus myn keuze van hierboven is gebasseerd:
Tropicana (frequent en kortst bij deur), Truweel (vroeger svrijdags), At The Villa, Cherry Moon, Balmoral, Kings, Monroes/Mushroom,Lounge, Zillion,Carat, La Rocca, Lagoa, Rève d'O/Pure/Sub, H2o, Cube (Blaton), café au Gand, Decadence, BBC, Sotto's, Escape, Axiome, Cirao (Waregem), Montini, La Bush, Nova, Mackenzie, Zillion, Cruises to Pleasure , Creamm, Milkyway, Le Dimanche, Replay, Ville de Fous/Move
Resident Belfunk & Le Dimanche (Lokeren)

http://www.belfunkconcept.be
http://www.myspace.com/tomdeno
http://www.myspace.com/ledimanche

12/12 Friday XXL @ Le Dimanche Lokeren
14/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
28/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
01/01 New year @ Le Dimanche Lokeren
02/01 first working day @ Creamm St Niklaas
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Tom dé No schreef:1. La Bush 98-2004 -> vooral 1999

onder de muzike leiding van Dj George's myn favo club in myn uitgaanscarriere. Ik heb de groei meegemaatk met oa de verdere verlenging van het openingsuur van 23pm op zaterdag nar 12 u zondagmiddag, vervolgens 2u ... dan tot zondagavond en uiteindelijk tot maandagochtend het fonteinplezier. sluitingsuur en vertrek van G's hebben uiteindelijk de keet zo goed als doodgenepen. Muzikaal altijd het best aan myn trekken gekomen. veel meegemaat, veel anekdotes, veel mensen leren kennen ... te veel om op te noemen.

2. At the Villa - Kobbegem 97-98
in de vroegere Palm Beach, dj's van dienst: Marko, Vince(ex H2o, La Bush, die nu dus hardstyle of whatever speelt), Johan & Phi Ph.
legendarische zondagvoormiddagen meegemaakt, met beter weer zelf terras op eerste verdiep. kort omschreven: het was daar elke week precies carnaval à la Rio.

3. Extreme on mondays 96 + ....
Met vooral Phi Phi en ook Marko regelmatig ... zelfs nog gezwommen aan het outdoor terrace met zwembad. In de vakantieperioden was ook het 2de verdiep beschikbaar.

4. Balmoral on Sundays
Met oa Henk en dj Kevin Jay toen nog gewoon Kevin ... ook Dj Fred nog van dienst geweten (nu Fred Nasen) ... de eerste after die zich zo kon doorzetten. dat waren nogal warme zondagen toen ... enigste minpunt: ik ben er ooit eens overvallen geweest binnen (gewapende vreemdelingen) ... buitenwippers hun raad was: blijf weg van die mannen .
Momenteel wordt aldus my de naam Balmoral echt misbruikt en verkracht, de muziek van nu is daar veel te plat.

5. La Rocca on Sundays 98-2000
Marko all night on his best... en toen kon hij zeker zijn ding nog doen ...

6. Reve d'O
Nu ben ik niet zo een echte house liefhebber maar Reve D'O onder impuls van Brandy en Kalky kon me wel bekoren. echte warme deep house op superlocatie. grote loods waar toen maar een deeljte van werd gebruikt. me kwam binnen eerst in een een groot donker gedeelt met een pad richting de club verlicht met kaarsen ... veel vrouwelijk schoon ...

7.Cirao Waregem -
Phi Phi en Fred (Fred Nasen)hier gehoord - locatie was in Waregem en heeft eigenlijk muzikaal niks te maken met Cirao in de Montine te Deinze. Lekkere zweverige trance in het genre van breaht of life (Trance team dacht ik ...)

8. Kings (zondagnacht) -98-99-2000
Op zondagochtend was het er heel stressy maar op zondagnacht met bijna altijd Jp achter the decks was het er veel relaxter. publiek was ook niet van de jongste. Toen waren er ook nog veel mensen van de streek. Een van de laaste keren dat ik er was op een zondag stond er zelfs geen dj maar was het pc-cd

9. Carat
met oa Franky Jones ... zowel op zondag maar ook op maandag druk bezocht ... niet normaal ... niet alledaags volk

10.de eerste edities van Cruises to pleasure
Klein Eilandje Antwerpen, paar keer mee uitgevaard, was oorspronkelijk zelfs met 2 boten (daarna 1 meer). Men kon zelfs overstappen op een bepaald uur van de nacht. muziek met oa Marko en B. Rodriguez ... een aanrader ... dit concept loopt nog steeds

Myn enigste minpunt is dat ik de Boccaccio (de echte nu Temple met ook Phi Phi,, Mike, ..) niet op myn palmares heb staan. Da was het nadeel van op te jonge leeftijd relatie te hebben (tip: avoid this).


Na 2002:

bleef bij myn favorietet:
La Bush - met Jochen en Miguel muzikaal nog aan myn trekken gekomen en nog steeds paar leuke avonden meegemaakt weliswaar niet meer als vroeger maar toch ... Momenteel is juist nog de vrijdag leefbaar

uiteindelijk in 2005 Le Dimanche leren kennen - goede muziek, vriendelijk management en ontspannen sfeer ...

Pulse Factory is momenteel een aanrader ... ook al bezocht en vindt het absoluut OK maar doordat ik me teruggetrokken heb uit de uitgaanscene (om me richten op myn sport en gezin) zal ik dit nog moeilijk kunnen opvolgen. Enkel op het Belfunkconcept dat ik samen met cocolabush voor myn rekening neem zal ik nog present zijn ... een concept dat eigenlijk ontstaan is uit myn onvrede over de hedendaagse scene dat met te veel groove, en de steeds wederkerende identieke electro - house deuntjes overspoeld wordt (nieuw concept daar en ginder maar pfff) .... Myn favo dj's passeerden of zullen hier de revue passeren: my favo's: MARKO -GEORGE'S and MICHAEL FORRZA.
Al degenen die voor Belfunk al de revue gepasseerd zijn kan ik dus ook héél erg apprecieren omwille hun menselijke kant en hun muzikale keuzes: Vince!, Sjoerd, Bolle, Thierry, Jess, Pedro,.... Momenteel vind ik ook in tegenstelling tot vroeger dat de dj's vooral zichzelf hopeloos promoten ... vroeger nooit gezien en in myn korte carriere dit zelf proberen te vermijden. Zulke dj's zullen ik en Coco niet snel uitnodigen ...


hieronder ook nog de lijst van clubs die ik veel - af en toe of sommige maar 1 keer bezocht heb ... waarop dus myn keuze van hierboven is gebasseerd:
Tropicana (frequent en kortst bij deur), Truweel (vroeger svrijdags), At The Villa, Cherry Moon, Balmoral, Kings, Monroes/Mushroom,Lounge, Zillion,Carat, La Rocca, Lagoa, Rève d'O/Pure/Sub, H2o, Cube (Blaton), café au Gand, Decadence, BBC, Sotto's, Escape, Axiome, Cirao (Waregem), Montini, La Bush, Nova, Mackenzie, Zillion, Cruises to Pleasure , Creamm, Milkyway, Le Dimanche, Replay, Ville de Fous/Move
draaide gij nu nog of zijt ge volledig gestopt...? je zei me ooit ns dat je stopte, ma achter n paar weke zag ik jouw naam dan terug op een belfunk affiche verschijnen... :-)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2004, 22:49
Locatie: G'Bergen

Bericht door Tom dé No »

Enkel voor het concept waar ik mee verantwoordelijk ben maak ik nog een uitzondering. Ik heb klein deeltje platen speciaal bewaard hiervoor. platen waar ik geen afstand kan van doen. ook op 15/9 zal ik nog efkes draaien maar niet te lang want toch iet van feeling verloren.
Resident Belfunk & Le Dimanche (Lokeren)

http://www.belfunkconcept.be
http://www.myspace.com/tomdeno
http://www.myspace.com/ledimanche

12/12 Friday XXL @ Le Dimanche Lokeren
14/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
28/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
01/01 New year @ Le Dimanche Lokeren
02/01 first working day @ Creamm St Niklaas
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten