I Love Techno Algemeen

Het forum van I Love Techno
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ik kan trab alleen maar volgen. Moest ik niet moeten gaan zijn voor te werken zou ik ook gegaan zijn voor de "softere" sets van Tiga, Super Discount2, Dr. Lectroluv, maar eveneens ook voor Miss Kittin. De andere mannen (Vath, Clarke, Hawtin, Underworld,...) heb ik al ieder jaar gezien op ILT (en mijn eerste ILT was in 97, toen was ILT nog 2 keer per jaar, een keer in mei en een keer in november). Ik heb tijdje gezeten bij T-quest in Switch room, en dat was heel goed, en kan mij wel voorstellen dat Jan Van Biesen ook goed was. Bij mij is het dus door (werk) omstandigheden dat ik gans de avond in de blue room was. Minimal is zoals reeds gezegd geen spek voor mijn bek, maar ja, dat is mijn mening he.
X de love drug, amai dat ze daar maar eerder den "pas op of ik sla op uw smoel" drug van maken dan :lol:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Lagoas schreef:ik denk dat deze members vanop dit forum kevin jee, phi phi, laurent warin en wie weet ik allemaal
ook al ontelbare keren hebben bezig gehoord hebben
en toch blijven de mensen in dat genre nog altyd gaan voor hun sets
Ja, ik ben nogal snel toe aan verandering. Ik ben van het soort: als het tof is, uitmelken tot de fun eraf is! :oops: Ik heb zo mijn periodes met alles. Soms kan ik een heel jaar aan een stuk naar dezelfde keet gaan om ze dan ineens helemaal links te laten liggen...
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Waar ik ook nog net aan zat te denken, ze brengen van ILT dit jaar wel een speciale 3-dubbele cd uit met daarop "legendary" tracks, maar op ILT zelf is niets meer te merken van de 10-jarige verjaardag. Jammer, maar daar had volgens mij veel meer ingezeten, en ging volgens mij ook wat oudere clubbers aangesproken hebben. Maar zoals reeds aangehaald hierboven, te commercieel, het moet allemaal geld opbrengen. Zouden beter de titel veranderen in I Love Money :roll:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

i love money bestaat al
da is een alternatieve fuif die ieder keer doorgaat als 't ilt is,ook in gent
met hardtek,breakcore,acid,bleepy techno,jungle en nog meer van da :wink:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

oeps :oops:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

slimme mensen op het forum hier 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

raar da er hier nooit ene een report geplaatst heeft van de laatste editie geweest :?:
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:04
Locatie: sint-niklaas

Bericht door leech »

ja ilt ben ook nog een paar keer geweest maar dan helemaal in het begin. was mijn techno periode na cherry toen ydr en franky daar weggegaan zijn 2 jaar in de fuse gezeten daarna was het ook omzeep daar . de eerste keer was het in de vooruit in gent beste ilt ooit als je het mij vraagt daarna nog een paar keer in de expo maar na een paar jaar vond ik het te commercieel worden. veel gasten die gewoon komen omdat het nu eenmaal een mega event. en die minimal shit wtf? een beetje melodie mag ook nog wel ofnie?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:raar da er hier nooit ene een report geplaatst heeft van de laatste editie geweest :?:
kijk pagina 5 cloud! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dan toch,sorry :oops:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

raar da er hier wel een topic is over en love techno en nie over 10days of techno :? vond ik toch ook baanbrekend en is ook van start gegaan in 95
puree

Bericht door puree »

of van de technofeesten in den Democrazy of Kozzmozz ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ben nog met democrazy geweest de donderdag nacht met laura grabb :shock: en dan rechtreeks naar mijn werk
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dat zijn technofeestjes en in de legendarische clubs werd er trance gespeeld. ILT is bekend bij het hele volk he.

De food (silo) staat hier ook nergens tussen als legendarische club. Nochtans was dit één van de favoriete clubs van vele internationale dj's. Ik dacht zelfs dat een clip van green velvet daar was opgenomen.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:raar da er hier nooit ene een report geplaatst heeft van de laatste editie geweest :?:
Awel das heel raar want ik ben geweest en twas machtig.

report volgt later.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten