I Love Techno Algemeen

Het forum van I Love Techno
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zal mijn 2e jaar zijn dat ik niet ga, daarvoor vanaf 97 altijd aanwezig geweest, dus een lange ILT geschiedenis achter de rug. Denk niet dat ik nog ooit eens terugga naar ILT, is inderdaad TE groot, TE commercieel, TE duur,... van alles TE, maar dan in negatieve zin. Line-up ziet er wel goed uit, en Underworld zou ik graag nog eens aan het werk zien, maar zal dan niet meer live zijn. Heb mijnen schonen tijd gehad, maar er zal geen vervolg meer komen. Volg het liever vanuit mijn luie zetel :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

juist telefoontje gekregen, ik zal dit jaar toch terug aanwezig zijn, weliswaar aan de andere kant van de toog, om pintjes te tappen. Volgende week weet ik welke room. Is eens iets anders, en toch volop in de ambiance. Kijk er al naar uit! 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

juist te horen gekregen dat we in de blauwe zaal staan om te werken. Minimal stuff dus. Ben er niet zo voor, maar ben toch eens benieuwd hoe Richie Hawtin zijn set zal zijn. Zal volgende week eens revieuwke posten 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

doen en amuseer je achter den toog :wink:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

't zal nie mankeren :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik zal er wel voor zorgen dat ge werk genoeg hebt :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

yep folks, heb het overleefd, maar was lastig zulle. :twisted: Ik kan eigenlijk heel kort zijn over muziek in de blue room de ganse avond: not my kind of style. Die minimal is goed voor efkens een uurke, maar daarna steekt het serieus tegen. Constant dat zelfde baske, da zelfde ritme, geen beetje rapper of trager, echt boring. De opener Dj Pierre vonk wel goed, maar van hem had ik niet anders verwacht. Den Richie (Hawtin) bracht er af en toe wel eens een beter plaatje in, maar heeft mij totaal niet kunnen overtuigen, en hetzelfde voor Adam Beyer. In het begin eens rondgelopen (mijn toogdienst begon pas om 22 uur) en T. Raumschmiere live gezien (efkes) want dat was precies een of andere hardrock band dat daar aant spelen was, barslecht. Christian Smith eventjes binnen gelopen, dat was nog goed, Daarna tijdje in de Swith Video Room gebleven bij T-Quest. Was zeer erg te pruimen, maar van T-Quest had ik ook niet anders verwacht. Anders heb ik natuurlijk niemand kunnen zien van de andere zalen, jammer want ik had graag Underworld nog eens terug gezien, en had ook graag naar de sets van Tiga en Miss Kittin geweest. Ik mag spreken van een geslaagd avondje, maar dan vooral te danken aan de ambiance die we gemaakt hebben onder de toogmedewerkers. Buiten een paar betere nummers heeft minimal mij niet kunnen overtuigen, integendeel.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

trab, vertel ook ne keer hoe het was, mie curieus!
Nog iemand geweest eigenlijk?
Mijne laatste keer was in 97 of was het nu 98?
Ik ben daar eigenlijk ni meer zo voor.
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Goed! ik zal eens beginnen... Ben er aangekomen om half tien, niks controle (zelf niet aan de ingang) Das al drie jaar op rij dak niks tegenkom op de baan. Veel fabeltjes om de mensen schrik aan te jagen. Eens binnen gekomen heb ik nog ff the glimmers meegemaakt die me echt niet konden bekoren met hun meezingers zoals da lieke, allé hoe noemt da weer? Teuhh teu re te te teuuuuheu.... Ge zult het wel kennen. Mijn vriendin besloot dan maar om haar grenzen te verleggen met als gevolg dat ze een een poosje later compleet uitgeteld was zodat ik op haar moest passen :evil: Drie uur later konden we eindelijk beginnen. Het was al twee uur en ik had ondertussen miss kitten, underworld gemist. Al een geluk dat we naast de oranje zaal lagen zodat ik tiga nog kon meemaken vanop de zijlijn. Tiga was echt SUPER! Daarna was het vitalic die een beke te hard speelde naar mijn goesting. Die heeft een uurtje gespeeld en daarna ben ik de minimal-room gaan checken. Moet eerlijk zijn: minimal is overroepen! Adam beyer vond ik maar saai. ik weet niet hoe richie hawtin was maar de minimal toen trok op niks. Daarna ben ik ff langs dr lektroluve geweest en die was wel te pruimen. Maar de ultieme afsluiter was jan van biesen!! Hij speelde de hele tijd acid-achtige plaatjes afgewisseld met retro-techno van de afgelopen tien jaar denk ik. Hij had het volk echt mee! Petje af voor de jan! Om zeven uur was het gedaan....

Besluit: Wel dik in orde voor de korte tijd dat ik heb kunnen feesten, maar het is voor mij de laatste keer geweest. T'is nu al vijfde keer dat ik geweest ben sinds 98 en ik heb het wel gezien daar :wink:
Laatst gewijzigd door Trab op 13 nov 2005, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

MIE!! schreef:trab, vertel ook ne keer hoe het was, mie curieus!
Nog iemand geweest eigenlijk?
Mijne laatste keer was in 97 of was het nu 98?
Ik ben daar eigenlijk ni meer zo voor.
De techno van nu vind ik ook maar niks, net als heel die elcetro- en minimalrage. Techno is veel te hard en monotoon geworden.

Ook het volk dat er rondloopt is anders dan vroeger. Veel ambetante gastjes die precies voor den eerste keer in hun leven van e pilleke geproefd hebben. En ik meot zeggen, er waren veel ambetante walen! Ik was juist even een waterke gaan halen en toen ik terug kwam zaten er een paar scheve waalse meiskes bij. Ze vonden dat het nodig was dat mijn vriendin tegen hun begon te praten terwijl ze duidelijk zagen dat ze niet meer in staat was daarvoor. Om dat mijn vriendin niet reageerde begonnen ze haar/ons dan uit te schijten in het frans. Wat een mentaliteit :?
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Idd veel ambetante walen, verschrikkelijk :? . Die mannen komen konstant zagen en klagen. Vond ook dat volk (tegen ons aan den bar dan toch) redelijk agressief was, maar dat zal van de spekskes zijn zeker :wink: . Die minimal heeft bij mij idd ook zeker afgedaan (als het al ooit in mijn inetresse zou gelegen hebben). Aan de verschillende reacties te horen heb ik inderdaad iets gemist bij Tiga, wat ik heel graag wou horen. Voor de rest zou ik zeggen, om gewoon nog naar ILT te gaan zien mijn vriendin en ik dat niet meer zitten, maar om volgend jaar terug te helpen aan de bar wel, maar dan niet meer in de minimal room. Ze hadden beter een "Legendary Room" gemaakt, het was toch 10 years ILT! Wie weet had er dan niet veel volk van het forum gezeten? 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ads schreef: Ze hadden beter een "Legendary Room" gemaakt, het was toch 10 years ILT! Wie weet had er dan niet veel volk van het forum gezeten? 8)
ik en mijn vriendin dachten net hetzelfde! Toen we bij jan van biesen stonden en we hoorden een paar retro-plaatjes begonnen we ons toch af te vragen: waarom was er geen classic-room? Een room met alle legendarische dj's die de afgelopen 10 jaar op ILT geweest waren en met heel veel retro-techno. Dan had het echt de moeite geweest om er 40 euro aan te geven. Het gaat duidelijk niet echt meer om het concept maar om de poen :cry:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Lagoas schreef:ik denk dat jullie toch wel een beetje de verkeerde rooms bezocht hebben hoor

ik ben zelf niet geweest,
maar ik kan wel de reports lezen van x aantal mensen + vrienden
en er staan een 20tal sets online van die avond

dus ja


mijn conclusie is dan, jullie hebben een paar knalsets gemist


=> T-Quest
=> Dave Clarke
=> Tom Hades
=> Vitalic
=> Underworld
=> Derrick May :o

dit waren de 6 topacts van die avond 8)
sets kan je wel online vinden via partyforum :P
Ik kom al van 97 of 98 en ben techno wat beu geworden. Dave clarke, derrick may, t-quest heb ik al ontelbare keren gezien op ILT, Kozzmozz, fuse, silo. Niets nieuws onder de zon voor mij dus. Ben dan ook voornamelijk gegaan voor de iets softere klanken en dj's die ik nog niet zoveel heb gezien zoals Tiga, mis kitten,.. Het enige spijtige was dat ik underworld niet heb gezien door omstandigheden die ik al vermeld heb.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Lagoas schreef:
ads schreef:Idd veel ambetante walen, verschrikkelijk :? . Die mannen komen konstant zagen en klagen. Vond ook dat volk (tegen ons aan den bar dan toch) redelijk agressief was, maar dat zal van de spekskes zijn zeker :wink:
das raar
ik dacht dat x de love drug was
Als je der al 10 in uw kas hebt zijde nimeer zo bezig met de liefde :wink: Veel combineren ook he! Der kwam aan mij ne franse(waal) vragen of ik iets meehad. Ik vroeg m wat m dan wel moest hebben want 'iets' kan vanalles zijn. Hij antwoorde: maakt ni uit, xtc, speed, coke, ketamine, trips :shock: Brede smaak had hij allesinds maar ik denk niet in muziek :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Wat ik heel raar vind: waarom rept niemand over de set van jan van biesen? Ik vond zijn set echt dik te pruimen!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten