08.12.07 : Extreme Reunion @ Pulse Factory

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

De tweede reunie, die gepland was in maart en uiteindelijk niet is doorgegaan, werd ook zo bekritiseerd. Overkill was het toen... Tja, een forum is geen weerspiegeling van de realiteit. Verre van eigenlijk.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

elkewelke schreef:
dan vind ik het infeite nog straf dat er hier zijn dat kritiek spuien maar zelfs nooit Extreme in het echt hebben meegemaakt .....
ik heb Extreme zeker wel meegemaakt, in al zijn glorie tijd, zowel Bonzai, enkele tijd saturdays, en dan natuurlijk the mondays.
Langs de andere kant, iedereen die dan een party doet met PhiPhi en Marko, kan het dan een Extreme reunie noemen?
Ik blijf erbij dat de naam ongelukkig gekozen is.
Voor de rest kan die party wel heel goed zijn, daar niet van.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Maya schreef: Over de naam 'extreme-reunion': ik heb het woord 'reunion' steeds geïnterpreteerd als reunie van extreme-gangers en -liefhebbers (ook toen de party van de silo bekend gemaakt werd).
In uw opzicht kunt ge dan zelfs een reunie doen zonder dj's, als er maar genoeg volk is dat toen naar Extreme ging. Wat houdt dan iedereen tegen om een extreme reunie te doen, en dan als idee: maar ja: we doen het om het volk van toen terug bij mekaar te krijgen?[/quote]
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

JDG schreef: In uw opzicht kunt ge dan zelfs een reunie doen zonder dj's, als er maar genoeg volk is dat toen naar Extreme ging. Wat houdt dan iedereen tegen om een extreme reunie te doen, en dan als idee: maar ja: we doen het om het volk van toen terug bij mekaar te krijgen?
[/quote]

Dat heb ik niet gezegd. Je gebruikt mijn interpretatie om het tot in het 'extreme' :mrgreen: te trekken.

Uiteraard zijn er (representatieve) DJ's nodig (dat is vanzelfsprekend). Reunion slaat gewoon voor mij op gelijksgestemde zielen die er van gaan genieten en mee voor de sfeer zorgen.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Maya schreef:Over de naam 'extreme-reunion': ik heb het woord 'reunion' steeds geïnterpreteerd als reunie van extreme-gangers en -liefhebbers (ook toen de party van de silo bekend gemaakt werd). Anderen interpreteren de 'reunion' blijkbaar als een reunie van de DJ's zelf.
Uiteraard zijn er (representatieve) DJ's nodig (dat is vanzelfsprekend). Reunion slaat gewoon voor mij op gelijksgestemde zielen die er van gaan genieten en mee voor de sfeer zorgen.
Is zoiets nog mogelijk tegenwoordig ?

Ik zit met het idee naar de Carat reunie te trekken eind december met het gedacht er mensen van toen en de muziek van toen terug te vinden. Maar ik weet nu al dat ik bedrogen ga uitkomen. Tword gewoon een nachtje clubbing zoals een ander in zo'n gevallen vrees ik. Een thema avond zoals er in elke discotheek zovele zijn.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

met rebuilding mondays is het ons vroeger toch gelukt een groot deel van de vaste extreme on monday bezoekers maandelijks bij elkaar te brengen.

dat is in mijn ogen ook altijd de bedoeling van een "reunion" .. maar of dat altijd het geval is dat is iets anders :)
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

stanne als ge zo al denkt over de carat reunion blijf dan thuis als ge toch denkt da het gaat tegen vallen .de mensen die vorige keer daar waren zullen wel weten dat het niet zo is.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Maya schreef:
Uiteraard zijn er (representatieve) DJ's nodig (dat is vanzelfsprekend). Reunion slaat gewoon voor mij op gelijksgestemde zielen die er van gaan genieten en mee voor de sfeer zorgen.
Ik vind nog altijd dat een reunie meer in de totaliteit van de club moet kijken. Hier is duidelijk dat de nadruk wordt gelegd op die maandag, dus dan vind ik bijgevolg geen Extreme reunie, maar eerder maar een deel van het geheel. En zoals ik dan al eerder aanhaalde: kunt ge dan van een reunie spreken?
Trouwens een aanvulling met residents die bij mijn weten nooit echt in de extreme hebben gedraaid, vind ik ook niet echt gepast. Waarmee ik geen afbreuk wil doen aan die dj's hun skills.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

om de discussie even te breken:

De 6u set Phi Phi b2b Marko @ Pulse Factory

Extreme on Monday 30.04.2007

part 1 : http://www.megaupload.com/?d=7TG16S3B
part 2 : http://www.megaupload.com/nl/?d=JREAKUPA Nieuwe link met juiste file: deel 2
part 3 : http://www.megaupload.com/fr/?d=LDDUGTAH
part 4 : http://www.megaupload.com/?d=K5OOKOGR

thx afterclub - teamgeorge - ....
Laatst gewijzigd door elkewelke op 03 dec 2007, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

met de reunion in Silo stonden ook enkele djs die niets met Extreme te maken hebben in de line-up als ik mij goed herinner :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Super! Ik was al een tijdje benieuwd naar die avond. Bedankt afterclub-teamgeorges-... :P
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

quincy schreef:met de reunion in Silo stonden ook enkele djs die niets met Extreme te maken hebben in de line-up als ik mij goed herinner :mrgreen:
DJ's: Jones & Stephenson live, Yves Deruyter, Franky Jones, Fred Nasen, Peter Novak, Phi Phi, Marko, Frank Struyf, Tofke, Cosmo

Dat waren de dj's. Franky putte daarbij zowel uit de residents van Extreme zelf als de dj's die voor zijn Cyberdelia parties in Extreme draaiden.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Stanne schreef:Ik zit met het idee naar de Carat reunie te trekken eind december met het gedacht er mensen van toen en de muziek van toen terug te vinden. Maar ik weet nu al dat ik bedrogen ga uitkomen. Tword gewoon een nachtje clubbing zoals een ander in zo'n gevallen vrees ik. Een thema avond zoals er in elke discotheek zovele zijn.

awel maat,van al de reunions dak al gedaan heb is die van carat 1 van de beste....
dus haalt da maar uit uw kopke en komt daar ma is e danske placeren met mij :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

tomaz schreef:Dat waren de dj's. Franky putte daarbij zowel uit de residents van Extreme zelf als de dj's die voor zijn Cyberdelia parties in Extreme draaiden.
hij weet het weer zenne ;)
ge zit er boenk op :cheers:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

was ook niet als kritiek bedoeld maar een reunion = residents.

de editie van Silo kan je hierop evenveel bekritiseren dan de editie in Pulse Factory.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten