New Club: Viper

Het forum van de andere legendarische clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Lagoas schreef:
nostalgie90 schreef:waarschijnlijk zullen ze daar gene mnml draaien 8) :wink:
http://users.belgacom.net/Dammie/pc.jpg

da was ook maar een belachelijke uitspraak van u
ja man ik heb het niet op U blijkbaar hé :P
hoe zou dat komen

btw gebruik audioscrobbler
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 12 jun 2006, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef: En als ge het dan nog eens hier verkondigt heeft dat al bijna helemaal geen effect want velen die hier zitten gaan niet echt actief meer uit. Geen zorgen over maken :wink:
idd ben ik het 100% mee eens
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Trab schreef:
cherryman schreef:tsja Forums,.. tkan positief uitdraaien maar ook zo voor reclame te maken blijkbaar :?
Ge moet eens in een club gaan rondvragen hoeveel mensen er op een forum zitten. Dat zullen er echt niet veel zijn, bijgevolg is een forum niet echt een middel om veel promotie mee te maken (pos of neg).

En als ge het dan nog eens hier verkondigt heeft dat al bijna helemaal geen effect want velen die hier zitten gaan niet echt actief meer uit. Geen zorgen over maken :wink:
bwa pas op veel geruchten beginne via forums en gaan veel voort op mond op mond enzo hoor :!:
hem da vroeger al veel gehoord daar ist ni goei want em diet of dat opgevangen, maar ik persoonlijk trek mij da ni aan ma ge hebt altijd van die mensen é :wink:
met da laatste kan ik ni meer als eens zijn wel
zal de viper wrsch wel ies gaan bezoeken voor het eerst den 1ste juli :wink:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

forum

Bericht door ProgressNation »

Denk wel dat mensen onderhand beseffen dat je niet alles moet geloven wat er op forums verschijnt. Helaas zit er altijd een klein percentage op dat deze forums gebruikt voor persoonlijke afrekeningen (naar collega dj's of uitbaters toe eventueel via een tussenpersoon). Bv. Fans van Joeri die negatieve commentaren over Marko verspreiden. Het nachtleven is nu eenmaal een harde business :lol:

+ Het is niet omdat persoon x club viper niet goed vond, dat anderen dit ook zullen denken.

Veel jongeren (- 21 j) nemen vaak niet actief deel aan forums maar lezen ze wel geregeld. De oudere generatie is ook altijd niet zo vriendelijk t.o.v. hun (bij sommige jongeren ontbreekt respect maar lang niet bij iedereen), dus geef ze een kans want binnen een paar jaar moeten ze het van ons overnemen :wink: Had men mij 10-15 jaar geleden geen cassettes van Balmoral of Boccaccio gegeven, was ik waarschijnlijk ook niet verder geraakt dan groepjes genre Confetti's, 2 Unlimited & co. De meesten onder ons hebben waarschijnlijk eerst naar commerciële dance geluisterd vooraleer ze zich beginnen interesseren zijn voor echte house ... Bij hen is dat net hetzelfde (jump,...). Aan jullie om aan hen te tonen, dat er meer is ...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: forum

Bericht door Nostalgie90 »

ProgressNation schreef:De oudere generatie is ook altijd niet zo vriendelijk t.o.v. hun (bij sommige jongeren ontbreekt respect maar lang niet bij iedereen),...
Als ik op forums lees zie ik dat vele jongeren van huis uit weinig elementaire beleefdheid hebben meegekregen, dat de "ouderen" niet zo happig op zulke snoevers zijn is niet meer dan een normale reactie!
Hier komen vooral nostalgisten bijeen voor een paar goei mijmeringen uit "hun" tijdperk ...
ProgressNation schreef:De meesten onder ons hebben waarschijnlijk eerst naar commerciële dance geluisterd vooraleer ze zich beginnen interesseren zijn voor echte house ... Bij hen is dat net hetzelfde (jump,...). Aan jullie om aan hen te tonen, dat er meer is ...
idd niets om zich over te schamen niet? Zoals je al zei moet de jeugd hun toekomst maar zelf maken, ze worden al genoeg in de watten gelegd met al die setjes en andere dingen die ze van t'net kunnen rapen.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

De jongeren op de forum's blijven overwegend de jan uithangen in het subforum van hun eigen club of even. Het zijn meestal de ouderen of mensen die er wat meer van weten die zich in algemene discussies gaan meten.

Ik zit nu bv al 3 jaar op dance4mation en de mensen die weinig zinloos te zeggen hebben haalt ge er toch snel uit ze. Nu ni dak zelf altijd de meest zinnige praat verkoop :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

dieje laatste zin :lol: :lol:


Ik ben de zaterdag in de Viper geweest, ik moest er naar een Bday feestje, maar lang heb ik het wel ni getrokken daar..
Ze mogen daar wel hunne muziek is afstellen,da speelt daar allesbehalve zuiver amai mn oor
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Lagoas schreef: het mag nog goei muziek zijn, ge zijt té closed minded om een andere zaak als kings binnen te stappen
maar ja, gij gaat ieder weekend weg natuurlijk :roll:
als er ier ene close minded is zijt gij wel met ouwe minibazaar :)

ma swoit
Nu terug helemaal terug naar Viper Club ... :lol: :wink:

Ik ga der wrsch den 1ste juli ies passeren voor da feestjen van de grizzly
nog volk van ier da gaat? :?:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

en als ne maat van mij methadon wou hebben, heb ik er goed aangedaan om hier info te komen vragen
want via dit forum heb ik het hem niet gegeven, wegens de goeie raad die ik hier kreeg
Op wat slaat dit eigenlijk waar is de relevantie met Viper-club als er uberhaupt al relevantie is hier, kunnen we de persoonlijke problematiek achterwege laten en even on topic blijven heren.

Danktuuuuuuuuuuuuuu
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Carnaval!
Jiehaaa
t'Is niks jong ik zen dees jaar zelfs naar t'schlagerfestival geweest! :D
Dat gaat nog erger worden met de jaren!
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

:roll: :roll: :roll: :roll:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Lagoas schreef: maar ja, gij gaat ieder weekend weg natuurlijk :roll:
Nee gij, enkel Illusion gesloten over twee weken en verleden weekend in Lamar op kwaliteitsprog van Kurt es uit het dak gegaan...é Griet :D

Na 10 jaar echt uitgaan doe 'k da nog nie zo slecht, maja 'k heb dan ook geen buurjongens die mij muziek en verhalen voederen :roll:

@ Cherryman...ik zal wel aanwezig zijn op Grizzly's party :wink:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ga da topic hier sluiten, Viper club is ondertussen geen nieuws meer maar een club. Er kan hierover een nieuw topic worden aangemaakt in het juiste forum.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast