Ghost

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Bericht door Lorre »

Vanaf dat ghost weggegaan is in cherry is er steeds minder en minder volk kome opdagen...
Sandy en fire ware miss geen slechte vervangers maar sindsdien is het niemer echt goed gekomen....
Das dan mijn mening er over :P
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Lorre schreef:Vanaf dat ghost weggegaan is in cherry is er steeds minder en minder volk kome opdagen...
Sandy en fire ware miss geen slechte vervangers maar sindsdien is het niemer echt goed gekomen....
Das dan mijn mening er over :P
En mijn mening is dat het in Cherry al is beginnen fout lopen toen Ghost er begon (waarmee ik niet wil zeggen dat het enkel aan hem lag).
Youri, Kloeck, Yves Deruyter en Dave Davis ... dat waren de mannen. (Vooral die laatste wordt al te vaak over het hoofd gezien).
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:
Lorre schreef:Vanaf dat ghost weggegaan is in cherry is er steeds minder en minder volk kome opdagen...
Sandy en fire ware miss geen slechte vervangers maar sindsdien is het niemer echt goed gekomen....
Das dan mijn mening er over :P
En mijn mening is dat het in Cherry al is beginnen fout lopen toen Ghost er begon (waarmee ik niet wil zeggen dat het enkel aan hem lag).
Youri, Kloeck, Yves Deruyter en Dave Davis ... dat waren de mannen. (Vooral die laatste wordt al te vaak over het hoofd gezien).
Daar is misschien wel wat van aan!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Lorre schreef:Vanaf dat ghost weggegaan is in cherry is er steeds minder en minder volk kome opdagen...
Sandy en fire ware miss geen slechte vervangers maar sindsdien is het niemer echt goed gekomen....
Das dan mijn mening er over :P
Het is inderdaad waar dat het er sindsdien pas serieus bergaf is beginnen gaan é.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Dr. Poppers schreef:
lemant schreef:
Lorre schreef:Vanaf dat ghost weggegaan is in cherry is er steeds minder en minder volk kome opdagen...
Sandy en fire ware miss geen slechte vervangers maar sindsdien is het niemer echt goed gekomen....
Das dan mijn mening er over :P
En mijn mening is dat het in Cherry al is beginnen fout lopen toen Ghost er begon (waarmee ik niet wil zeggen dat het enkel aan hem lag).
Youri, Kloeck, Yves Deruyter en Dave Davis ... dat waren de mannen. (Vooral die laatste wordt al te vaak over het hoofd gezien).
Daar is misschien wel wat van aan!
zeker, de periode van "house of house" :) , was toch (volgens mij) de laatste stuiptrekking, YDR is weggegaan, dan is het een gabberkot geworden, ...
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

StevenR_73 schreef: dan is het een gabberkot geworden, ...
Daar is pas de eerste fout gemaakt!
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

A-TOM-X schreef:
StevenR_73 schreef: dan is het een gabberkot geworden, ...
Daar is pas de eerste fout gemaakt!
voor mij niet ;)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

1 op 7 zal idd vinden van niet .. maar daar vult ge geen club mee ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

[terror]Neophyte schreef:
A-TOM-X schreef:
StevenR_73 schreef: dan is het een gabberkot geworden, ...
Daar is pas de eerste fout gemaakt!
voor mij niet ;)
Ik ben er geweest toen ze er hardcore draaiden en Cherry Moon was geen dancing om hardcore te draaien. Club X & Club Hardcore waren veel geschikter!
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

lemant schreef:En mijn mening is dat het in Cherry al is beginnen fout lopen toen Ghost er begon (waarmee ik niet wil zeggen dat het enkel aan hem lag).
Youri, Kloeck, Yves Deruyter en Dave Davis ... dat waren de mannen. (Vooral die laatste wordt al te vaak over het hoofd gezien).
Ik veronderstel dat je dan die mening onderstaaft met je muzieksmaak?

Aangezien het in de periode van '99 tot begin 2004 best nog wel goed vol zat.
Het is gewoon een feit dat Cherry Moon bij het vertrek van Ghost te lang heeft gewacht
om een definitieve beslissing in de muziek te maken en ook té lang heeft gewacht met een nieuwe iets bekendere resident.

Hoeveel clubs draaien de dag van vandaag en toen op 1 resident...?

We kunnen nu nog zo veel mogelijke scenarios bedenken van waar het juist fout is gelopen, maar waar brengt ons dit?
Het feit is dat het echt is foutgelopen qua aantrek van volk toen ghost vertrok...

De rest zijn in mijn ogen allemaal persoonlijke meningen maar niet dé reden waarom het fout is gegaan...
Cherry heeft eigenlijk 3 'grote' periodes gehad
1) '92-'96
2) '97-'99
3) '00-'04
4) ...

En het feit is dat mensen die de eerste periode veel kwamen er minder aan vonden later,
maar ik persoonlijk vond het qua muziek zeker hetzelfde, elkeen heeft gewoon zijn eigen periode...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

cherryman schreef:
lemant schreef:En mijn mening is dat het in Cherry al is beginnen fout lopen toen Ghost er begon (waarmee ik niet wil zeggen dat het enkel aan hem lag).
Youri, Kloeck, Yves Deruyter en Dave Davis ... dat waren de mannen. (Vooral die laatste wordt al te vaak over het hoofd gezien).
Ik veronderstel dat je dan die mening onderstaaft met je muzieksmaak?
Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik zeg dat het niet persé aan Ghost lag ...
Vrienden van mij passeerden er nog geregeld in de beginjaren van Ghost, en ik weet ook wel dat de club nog steeds goed draaide, maar in mijn ogen ging zowel het volk als de muziek er op achteruit.
(Het woord "platter" is misschien wat overdreven, maar je snapt wat ik bedoel ...)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

cherryman schreef:
lemant schreef:En mijn mening is dat het in Cherry al is beginnen fout lopen toen Ghost er begon (waarmee ik niet wil zeggen dat het enkel aan hem lag).
Youri, Kloeck, Yves Deruyter en Dave Davis ... dat waren de mannen. (Vooral die laatste wordt al te vaak over het hoofd gezien).
Ik veronderstel dat je dan die mening onderstaaft met je muzieksmaak?

Aangezien het in de periode van '99 tot begin 2004 best nog wel goed vol zat.
Het is gewoon een feit dat Cherry Moon bij het vertrek van Ghost te lang heeft gewacht
om een definitieve beslissing in de muziek te maken en ook té lang heeft gewacht met een nieuwe iets bekendere resident.

Hoeveel clubs draaien de dag van vandaag en toen op 1 resident...?

We kunnen nu nog zo veel mogelijke scenarios bedenken van waar het juist fout is gelopen, maar waar brengt ons dit?
Het feit is dat het echt is foutgelopen qua aantrek van volk toen ghost vertrok...

De rest zijn in mijn ogen allemaal persoonlijke meningen maar niet dé reden waarom het fout is gegaan...
Cherry heeft eigenlijk 3 'grote' periodes gehad
1) '92-'96
2) '97-'99
3) '00-'04
4) ...

En het feit is dat mensen die de eerste periode veel kwamen er minder aan vonden later,
maar ik persoonlijk vond het qua muziek zeker hetzelfde, elkeen heeft gewoon zijn eigen periode...

ik ben er gekomen in de eerste periode, wat er na kwam is een vraagteken, maar het zal mss aan "de mens " liggen zeker, als hij 'zijn' periode de beste vond ;)

maar na de eerste periode is YDR weggegaan, niet?
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

A-TOM-X schreef:
[terror]Neophyte schreef:
A-TOM-X schreef: Daar is pas de eerste fout gemaakt!
voor mij niet ;)
Ik ben er geweest toen ze er hardcore draaiden en Cherry Moon was geen dancing om hardcore te draaien. Club X & Club Hardcore waren veel geschikter!
da is waar... Club X, daar kon niks tegen op
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

de Q was iets zachter, maar ook ok, maar the one and only was and is Club X. ;)

En die Reloaded van nu??
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

kweet ni, kben er nog ni langs geweest, maar Yves draait er, dus da zal wel ni slecht zijn he
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast