Nieuwe megadancing in Antwerpen

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

De vier zalen worden multifunctionele ruimtes, die aangepast kunnen worden afhankelijk van de activiteiten die er plaatsvinden."
De discotheek zelf bestaat uit twee danszalen, een grote en een kleinere.
De derde zaal wordt al gebruikt voor het restaurant.

De vierde zaal zal dan misschien die voor bedrijfspresentaties zijn
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Nieuwe megadancing in Antwerpen

Bericht door jeec426 »

poehaaaaa schreef:"De politie krijgt zelfs een eigen kantoortje in de dancing"
Mij gaan ze daar nooit zien zenne :lol: :lol: :lol: :eek: :eek:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2007, 13:17

Re: Nieuwe megadancing in Antwerpen

Bericht door sebbe »

jeec426 schreef:
poehaaaaa schreef:"De politie krijgt zelfs een eigen kantoortje in de dancing"
Mij gaan ze daar nooit zien zenne :lol: :lol: :lol: :eek: :eek:
fucking cop lovers

de politie is mijn vijand :cool:
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

gedoemd om te mislukken !!

da kot krijgt ge de eerste keer vol omda iedereen benieuwd is er naar! iedereen is nieuwsgierig,wete ni wat ze moete verwachte ,...
ma na ne tijd komt daar geen kat meer naar toe :cool:
wss betaald ge daar 3 euro voor een pint
15 euro inkom
2 euro voor de wc en 5 euro voor de vestiare ,hoe krijge ze anders hun geld terug er uit :? en 8 jongere van de 10 di op stap gaan hebbe liever geen affaire met de politie , en dan zitte er daar nog binne ook in hun eige bureau'ke???
zou mij ni verbaze als daar ook gewoon politie in uniform binne patrouilleerd of als er flikke als portiers staan :lol:
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ge kunt nog beter nr de mis gaan :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

zou mij ni verbaze als daar ook gewoon politie in uniform binne patrouilleerd of als er flikke als portiers staan
Politie als portier is bij wet veboden, zelfs als men politie is geweest moet men 5 jaar wachten om portier te zijn.
Afbeelding
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

BOUNCER schreef:
zou mij ni verbaze als daar ook gewoon politie in uniform binne patrouilleerd of als er flikke als portiers staan
Politie als portier is bij wet veboden, zelfs als men politie is geweest moet men 5 jaar wachten om portier te zijn.
want dat heeft als nut dat...?
al ge gene flik meer zijt zijde toch weer ne gewone burger (alsof ne flik iets speciaals is)

rare wet maja als ek zie wa er op mijne pas staat verwondert mij dani :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2006, 23:38

Bericht door beer110 »

Jones schreef:
BOUNCER schreef:
zou mij ni verbaze als daar ook gewoon politie in uniform binne patrouilleerd of als er flikke als portiers staan
Politie als portier is bij wet veboden, zelfs als men politie is geweest moet men 5 jaar wachten om portier te zijn.
want dat heeft als nut dat...?
al ge gene flik meer zijt zijde toch weer ne gewone burger (alsof ne flik iets speciaals is)

rare wet maja als ek zie wa er op mijne pas staat verwondert mij dani :D

Het klopt nochtans wel. Ik werk elk jaar mee in de frontstage op Rock Werchter, en wij moeten ook elk jaar terug zo'n papierke tekenen waarin ge zweert 5 jaar geen lid te zijn geweest van eender welke politiedienst... Leger mag wel... En da wordt allemaal gekeurd door Binnenlandse Zaken dus tzal wel ergens een reden hebben zeker
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Mss dat je anders nog te veel connecties kan hebben bij de diensten in kwestie?
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Bericht door Tijne »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:gedoemd om te mislukken !!

da kot krijgt ge de eerste keer vol omda iedereen benieuwd is er naar! iedereen is nieuwsgierig,wete ni wat ze moete verwachte ,...
ma na ne tijd komt daar geen kat meer naar toe :cool:
wss betaald ge daar 3 euro voor een pint
15 euro inkom
2 euro voor de wc en 5 euro voor de vestiare ,hoe krijge ze anders hun geld terug er uit :?

'k sluit me daar bij aan, herrinneren we nog de club famous hier vlakbij roeselare van de jonge multimiljonair waarvaan de naam me ff ontglipt?
Het zou de modernste & zotste discotheek van europa worden en revolutionair op z'n gebied... het was er zo decadent & duur dat er geen volk meer kwam (er werden honderden mensen geweiged vanwege niet gepaste kledij, onterecht!)...

'k hoop da de discotheek een goe toekomst tegemoed gaat ma kbetwijfel et :)... maarjah, eerst afwachte, ge weet nooit :)
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2007, 21:44
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door JPClub »

Is hier nu eigenlijk al iets meer over geweten?
Het project heeft blijkbaar al vertraging opgelopen.
Opening zou pas voor september zijn...
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Had ik wel al verwacht. Vertragingen loopt ge altijd op bij megaprojecten.
Zeker als alles piekfijn in orde moet zijn, komen er altijd wel onverwachte dingen boven waarvan men de tijdsduur niet goed genoeg heeft ingecalculeerd in de planning.
Waardoor er dan weer enkele andere aannemers niet verder kunnen doen, en we zijn vertrokken... :-) (Spreek uit ervaring)
Afbeelding
Star-Vision

Bericht door Star-Vision »

Hoi ik ben een nieuwe lid op deze website en ben van Star-Vision. Ik werk al jaren mee aan meerdere partyprojects in Antwerpen, Hasselt, Brussel & Gent en las wat van de reacties op het artikel en dacht ik zal daar maar eens op reageren.

Veel hebben percies negatieve commentaar op de komst van een nieuwe club. Ik vind dat dit land wel nood heeft aan een club die je op wereldniveau kan plaatsen en waarin men wekelijks, maandelijks top dj's kan ontvangen. Ik hoor liever Paul v. Dyck in een club dan op een groot event. Het heeft gewoon een andere sfeer.

* De discotheek is naar mijn weten volledig klaar. Alles staat wat er moet staan. Ze zijn gewoon aan het afwachten op een gepast moment om te openen.

* Mei is geen goede maand om een club te openen of een concept te lanceren. Omdat je met de blokperiode en de zomerperiode vlak voor je neus staat. Dit zorgt er meestal voor dat clubs leeglopen.

* Openen in september is perfect ... kunnen ze 10 maanden hopelijk op volle toeren draaien!

* De club gaat normaal iets in de richting worden van Versuz. Ik heb vernomen dat ze naar Tiesto azen voor de Grand-Opening en residents zoals Brian-V, Marko, ... !

* Je zou zeggen dat dit een mix gaat worden van de Zillion, het Larocca van vroeger en de Versuz.

* Wie niet weet wat Puresang al heeft verwezenlijkt, zou eens maar wat opzoekwerk verrichten. De bars zien er al vrij goed uit. Laat staan zo'n grootschalig project.

* De investeerders zien dit als een slimme zet. De discotheek zal zowiezo draaien. Highstreet is ook zo'n megatempel dat voornamelijk publiek van over de grens lokt en met Versuz is dat net hetzelfde.

En als jullie het nog niet wisten Versuz gaat de deuren sluiten in 2011-12, omdat er sociale woonblokken komen in die omgeving. Dan blijven zij als enigste mega discotheek in België. De limburgers zullen dan wel een andere plek moeten zoeken om uit te gaan, waarom dan niet deze nieuwe club in Antwerpen ?

* Iets over de drankprijzen: Hoe groter een club is, hoe goedkoper de entree wordt. Versuz is opzich redelijk goedkoop en ze leveren dan ook A producten !

* De verschillende rooms: je moet niet altijd denken verschillende room, andere muziekstijl. Het kan ook een level zijn voor 30 plussers zoals in het artikel staat, een VIP lounge, een Lounge ruimte met cocktails.

* Voor iedereen die nog niet naar het oosten of amerika zijn geweest en daar de clubs hebben bekeken. Het is best wel de moeite waard. Ik mis dat wel. Als je hier een club binnengaat, zie je oftwel veel snotneuzen, oftwel rook, oftwel een lasershow.

Ginder is het helemaal anders. De clubs zijn daar meestal heel trendy ingericht en wekken een bepaalde sfeer op. Je voelt je er goed op je gemak en er wordt nauwelijks rook gebruikt.
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 dec 2004, 16:43

Bericht door Roelle »

mij maakt da allemaal ni uit of da der nu goe uit zie of ni,
of er sjikke stoeltjes staan enz
de muziek gvd daar mutte voor gaan!
:evil:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

idd ..

it's the music that counts ..

maar als +30-er vind ik een room waar geen 16-jarigen rondhuppelen wel een dik pluspunt :)

zolang de prijzen maar deftig blijven, want mega-dingen kosten ook meestal mega-geld
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten