Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

De meesten zijn daar zijn gewoon gegaan voor Deadmau5 en co, voor het genre dat werd aangeboden en op dat vlak zijn ze niet teleurgesteld.

Wie daarentegen ging met de oude Cherry in het achterhoofd zou wel eens van een kale reis terug kunnen gekomen zijn.
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 mei 2005, 19:22
Locatie: sint-niklaas

Bericht door thepenetrator »

ik vond het in alle geval zeer goe.ik wist welke muziek ik kon verwachten en daarom ging ik dan ook naar daar.ramon tapia vond ik iets minder,maar da kwam mss omdat het nog wa te vroeg op den avond was.derna youri gehoord,begon direct bommen te draaien.derna deadmau5,was ook wel goe begon goe stevig maar int 2de uur van zijn set nogal rustige muziek,ben dan maar naar de kleine zaal geweest daar was jens holmes aant draaien,amaai die mogen ze van mijn part ook eens in de grote zaal zetten.
wel af en toe wa mensen gezien die daar stonden te springen en nog nie goe wisten dat het andere muziek was.veel oude bekenden tegen gekomen van vroeger vant personeel,barmannen,den ouden belichtingsman,dien jean marie die der vroeger altijd aan de deur stond,yves deruyter liep er ook erges rond.
next week paul woolford... 8)
altijd op zoek naar tapkes van cherry moon
94-2000
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Zal mijn eigen reactie op een ander forum hier even quoten :
Ja ik zat vroeger dus ook veel in Cherry, had op voorhand dieje deadmau5 zijne stijl al eens weesten checken op het internet,
zodat ik niet zoals vele andere verrast ging worden door de stijl.

Tegen een uur of half 12 toegekomen, nog ni al té veel volk toen (rond 300-400 man ofzo).
Stond al ne scheven tegen de muur buiten te kotsen, best wel grappig, die stook daar ies ff op zen muil

Eens binnen meteen grote veranderingen gezien, van die chineze lampen boven de put van vroeger, links (waar het podium stond)
een soort van vip-lounge, gans links is ook meer afgesloten voor het rijkere publiek leek me.
Heb dat niet zo supergoed gezien want het is er gelijk nog donkerder dan vroeger. Overal hingen er ook van die lange rode linten;
bijvoorbeeld als je binnenkwam en als je naar de dansvloer via de trapen naar beneden ging.

Inkom is ook volledig vernieuwd, het oogt allemaal wat chiquer dan vroeger. Wat meer klasse en ook de muziek vind ik kwalitatief niet slecht.
Ik volg die hele scene niet echt en was eigenlijk ook maar mijn eerste kennismaking met de 'minimal' hype de dag van vandaag.
Aangezien ik zelf niet echt meer voor die hardere stylen ben vond ik het zeker niet slecht.
Totaal geen bekende platen maar toch lekker om op te chillen.

min-punten:
* 2de zaal is niets veranderd, alsook de zetelkeshoek van vroeger is nog steeds idem als ervoor
* bediening is supertraag (al zal dat ook wel wat aan de inwerking van het personeel liggen)
* portiers nog meer dan vroeger percies zo nen air over hun eigen (behalve ronny dan, enige nog van de oude portiers)
* weinig gezien van de belichting, al heb ik daar ook niet echt super op gelet

plus-punten:
* veel meer klasse als vroeger, loungehoek lijkt me wel leuk
* veel meer schoon en ouder volk als vroeger (amper van die kinderbroekies gezien)
* veel meer drank in uw glas (ofwel lag da aan mijn overtuigingskracht )

PS: waarschijnlijk ben ik nog vanalle zaken vergeten, maar zal er volgende keer wat meer op proberen letten.
Qua volk zat het zeker genoeg volk hoor UF, de parking van de voormalige Replay ernaast stond ook goed vol en op de straat ook overal auto's.
Like the good old times; al is het nu wel kwestie van een soort van vast wekelijks publiek te trekken.

Uit ervaring weet ik dat die openings altijd wel veel volk trekken, het is ook erna té doen...
Ik vond het zoals hierboven uitgelegd zeker niet slecht, het is anders als vroeger, maar om nu té gaan zeggen dat het de naam cherry moon niet waardig is vind ik geen objectieve mening. Velen zullen de cherry wel compleet niet meer herkennen, maar je moet een beetje meegaan met de tijd, het is qua inrichting misschien wel iets commercieler geworden, maar het is en blijft wel uniek in België volgens mij. De muziek die ze draaiden doet me wel een beetje terugdenken aan de sluitings van Youri en Ghost vroeger, was een beetje van dezelfde muziek.

Ze zullen mij er waarschijnlijk nog wel terugzien, maar niet elke week dat is wel zeker...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

thepenetrator schreef:ik vond het in alle geval zeer goe.ik wist welke muziek ik kon verwachten en daarom ging ik dan ook naar daar.ramon tapia vond ik iets minder,maar da kwam mss omdat het nog wa te vroeg op den avond was.derna youri gehoord,begon direct bommen te draaien.derna deadmau5,was ook wel goe begon goe stevig maar int 2de uur van zijn set nogal rustige muziek,ben dan maar naar de kleine zaal geweest daar was jens holmes aant draaien,amaai die mogen ze van mijn part ook eens in de grote zaal zetten.
wel af en toe wa mensen gezien die daar stonden te springen en nog nie goe wisten dat het andere muziek was.veel oude bekenden tegen gekomen van vroeger vant personeel,barmannen,den ouden belichtingsman,dien jean marie die der vroeger altijd aan de deur stond,yves deruyter liep er ook erges rond.
next week paul woolford... 8)
Mike en Alain waren er ook !
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

Aangekomen rond 1 uur en het zal al goed vol in de club. Het interieur is mooi, maar niets speciaal. Youri was al dikke schijven aan het draaien en rond 2u was het dan aan Deadmau5. Vette set! Vooral het 2e uur vond ik geweldig met veel eigen producties, oa. Not Exactly en Faxing Berlin. Na de set van Deadmau5 zijn we nog eventjes in tweede zaal gaan zien en de muziek was ook daar zeker niet slecht!
Aan het hamburgerkraam hebben we trouwens nog een babbelke gedaan met Deadmau5 laugh.gif

Bangelijk feestje! Veel volk, veel sfeer, ... Mij zullen ze er zeker nog terug zien!

PS: eerste keer dat ik er kom ;)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

net op tv-oost ook een kleine reportage erover
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

wooywood schreef:Reportage staat online,

http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2008-02- ... weer-open/
Afbeelding
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 mei 2005, 19:22
Locatie: sint-niklaas

Bericht door thepenetrator »

wooywood schreef:Reportage staat online,

http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2008-02- ... weer-open/
da laatste meiske is mijn vriendin :D
altijd op zoek naar tapkes van cherry moon
94-2000
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

gisteren ook naar de heropening geweest… kvind het anders wel cool hoe ze de club heringericht hebben met die chinese lampen en doeken, die oude zeteltjes in de champagne bar enzo… is trouwens gedaan door de mensen van La Ina, die vroeger (en nu ook nog) de legendarische decoraties deden in larocca. twas ook rudy zijn bedoeling om met iets nieuws, gezellig en hedendaags af te komen en niet met iets wat "in" was 15 jaar gelden (het meer kille industriele)… hetzelfde met de muziek: we leven in 2008 en ni meer in 1994 he…

muziek tijdens de set van loulou players was echt wel goed in het begin, veel diepe shit gehoord, erna wat meer toegankelijker… in grote zaal was het op den duur ook wel dikke ambiance, zeker tijdens deadmua5… en zaal zat goe vol. voor de rest ni altijd op de muziek gelet wegens veel socializen en rondcrossen voor onze video podcast die ergens volgende week online zal komen…

heel geslaagde avond voor mij!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Ik vond het allesinds een geslaagde opening, nieuwe inrichting is knap gedaan, redelijk wat mensen van vroeger tegen het lijf gelopen en de meeste waren toch possitief.

Muzikaal ook goeie dingen gehoord, zowel main als suite waar ze veel dieper gingen.

Op naar vlg week met Paul Woolford!
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Glexx' schreef: en rond 2u was het dan aan Deadmau5. Vette set! Vooral het 2e uur vond ik geweldig met veel eigen producties, oa. Not Exactly en Faxing Berlin.
de Mixmag van de maand februari zoeken en dees cd'ke erbij vinden:

http://www.discogs.com/release/1205816

bangelijk gewoon :) da staat iederen dag op in den auto
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

Bedankt aan iedereen die dit weekend is langsgekomen! Het was echt super, full house, goede sfeer, vriendelijke mensen,...

Super! Cherry Moon is back!
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

JonasCM schreef: Super! Cherry Moon is back!
Afbeelding

i miss saturday but i hope
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

Mij heel goed geamuseerd de zaterdag!
Was er redelijk vroeg - 22u30 ongeveer :mrgreen: - en denk dat El Carlitto bezig was toen? Vree goe gedraaid! Zalige sound, goeie platenkeuze. Was er direct in!
Daarna Youri, was niet echt mijn ding. Beetje te veel 'hitjes' gedraaid en ik ga niet echt uit om hitjes te horen. Nu ja, is persoonlijk, want de reactie van het publiek was wel positief.
Dan Deadmau5 heel goed: heb niet meer stilgestaan.

Spijtig genoeg Soul Phonic moeten missen, maar als't zoals in de Charlatan was, dan kan ik mij levendig inbeelden dat 't er boenk op was!

Iedere DJ deed zo wat zijn eigen ding en dat had wel iets. Voor ieder wat wils op die manier!

Was voor mij allereerste maal CM. Een van de weinige Legendary Clubs, waar ik in de jaren '90 niet ben geraakt. Dus ik kan niet vergelijken, maar da's misschien ook niet de bedoeling.
Ik vond het een aangename club, waar ik zeker nog zal komen en de opkomst deze eerste nacht was alleszins overweldigend!
De sfeer was 'cool', waarmee ik bedoel relax en plezant. Misschien komt de uitbundige sfeer de komende weekends wel los!

Mij gaan ze daar alleszins nog regelmatig terugzien! :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten