Grootste irritatie van 2008

Alles in verband met muziek
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Stientje »

Trab schreef:
pascal78 schreef:trab ook van malinas?

kzal u is zoeken op foto dan
Jep, buurt van Kauwendaal (montreal) ;)
allez vooruit, ge zijt zo goed als nen buur van me dan... ik woon aan den andere kant van den berg hehe :) ... afin, eigenlijk gewoon het verlengde van die straat.
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef:
pascal78 schreef:maar toegegeven zwart bartje heeft Mechelen toch wel ne serieuze sprong voorwaarts laten maken
en als mechelaar kan ik hem daarom alleen een beetje meer credit geven
Jep, Mechelen heeft op enkele jaren tijd een serieuse transformatie ondergaan. Het is een veel aangenamere stad geworden!

t'Is niet omdat ze wat bloembakken bijgezet hebben langs de ring dat Mechelen verbeterd is, ok het ziet er wat opgekuister op maar dat is dan ook alles ...
Ik hoor toch goede kenissen steen en been klagen, en dat zijn toch ook echte Mechelaars!

Irritatie van de dag:
Reborn :pale:
Van zoveel opgewektheid zou een mens zelf depri worden!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Trab »

Nostalgie90 schreef:t'Is niet omdat ze wat bloembakken bijgezet hebben langs de ring dat Mechelen verbeterd is, ok het ziet er wat opgekuister op maar dat is dan ook alles ...
Ik hoor toch goede kenissen steen en been klagen, en dat zijn toch ook echte Mechelaars!
Die echte Mechelaars komen dan blijkbaar niet in het stad zelf. Het uiterlijk van de binnenstad heeft een volledig nieuwe facelift gekregen, de mensen komen s'avonds terug op straat, het onveiligheidsgevoel is enorm afgenomen, voor het eerst sinds lang trekt Mechelen nieuwe gezinnen aan,... Trouwens, binnenkort wordt er een nieuw ziekenhuis gebouwd aan de R6, die zelf ook nog eens wordt doorgetrokken tot in Putte. Het station wordt ook volledig vernieuwd, een beetje zoals in Leuven. Mechelen is in volle ontwikkeling hoor!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten