Yves Deruyter

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in de cherry tot en met 96 vond ik hem goe maar anders heel middelmatig
zijn producties idem tot 95
raar da hij nie echt populair is hier
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:raar da hij nie echt populair is hier
Allemaal gelijkgestemde zielen hier hihi! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Alain

Bericht door Alain »

Neem 't van mij aan , beginjaren '90 was er in Belgie gene betere dj ! Mix-technisch was 'm soms gewoon de perfectie nabij , de YDR uit '93 is en blijft mijn groot voorbeeld ,wa diene toen allemaal kon :shock:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Alain schreef:Neem 't van mij aan , beginjaren '90 was er in Belgie gene betere dj ! Mix-technisch was 'm soms gewoon de perfectie nabij , de YDR uit '93 is en blijft mijn groot voorbeeld ,wa diene toen allemaal kon :shock:
I believe you Alinoss! :wink: :D
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

allemaal waar maar wa ik nie begrijp is da mannen zoals deruyter en jones hun stijl dan volledig omslaan(lees verzachten),terwijl zij megapopulair waren met hun harde cherry-bonzai sound
die twee kunnen toch kwalitatievere en experimentelere dinges maken dan hetgeen ze nu doen
Alain

Bericht door Alain »

Ja , ik moet ook eerlijk zijn : van z'n eigen nummers ben 'k ni echt wild geworden :D buiten een paar redelijk goede dan , maar echte bommen heeft 'm niet gemaakt :?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Heeft den Yves tss 95-99 geen periode gehad waarin ie op privévlak wa tegenslagen heeft gekend?
Dat is op veel tapes te horen, vind ik...van de hardere naar de softere sound.
Weet iemand daar meer over?
En was dat overal waar ie in die periode draaide zo?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

huh... Ik weet dat ie effe getrouwd is geweest, maar na een paar maanden zijn die trug uit elkaar gegaan... Tja, welke vrouw wil er nu leven met iemand die meer snachts dan overdag leeft en zo goe als nooit thuis is... Ik weet wel dat hij in 1997, met zijne rebel, de commerciëlere toer is ingeslaan!! En dat hebben heel wat mensen hem vrij kwalijk genomen... Dat kan je wel horen, vind ik! :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

denk dat het beginnen bergaf te gaan is vanaf dat em geminderd was met den dope :P :lol:
nen echten goeie dj is nen dopehead, hoe ge het ook draait of keert :!:
zo zie ik het toch, de dj's waar ik bewondering voor heb , ga echter geen namen noemen, zijn allemaal scheef hazen :P
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Dj Devyd schreef:denk dat het beginnen bergaf te gaan is vanaf dat em geminderd was met den dope :P :lol:
nen echten goeie dj is nen dopehead, hoe ge het ook draait of keert :!:
zo zie ik het toch, de dj's waar ik bewondering voor heb , ga echter geen namen noemen, zijn allemaal scheef hazen :P
en het toeval wilt da er in uwe sig nen haas zit! :o :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

das een konijntje hé :wink: :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik weet da hij na hij opgestapt is in de cherry gaan vekondigen is in teknoville da hij alive and kickin' was
iemand had rondgebazuind da hij omgekomen was in een auto ongeluk :shock: jaloezie beweerde hij
een paar jaar later is hij wel echt betrokken geraakt in een ongeluk samen met tofke...hij heeft dan in een rolstoel gezeten
keskondisco

Bericht door keskondisco »

M'n vraag kwam feitelijk omdat ik vandaag nog es een tape opgestoken heb van hem in den Toxic.
'96.
En ik meende mij te herinneren dat ik es gelezen of gehoord heb dat dat juist z'n going 2 soft periode was en dat het een aanleiding had.
Ik persoonlijk vind de muziek goed hoor...daarom waren da geen commerciële platen ze!
Ben dan ook ne softy é.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik vind er eigenlijk nie veel meer aan sedert hij een andere toer opgegaan is in 97,vind ik wel jammer
hetzelfde met franky jones...man wa die in zijn mars heeft :shock: gehoord op i love techno eens in vooruit in 96 en verschillende keren in cherry en fuse en als ge dan zijn welcome to my world cd hoort :o
jammer da hij toen ook een andere weg ingeslagen is
maar ik kan hem nu nog meer smaken als ydr
djginod

Bericht door djginod »

Alain schreef:Ja , ik moet ook eerlijk zijn : van z'n eigen nummers ben 'k ni echt wild geworden :D buiten een paar redelijk goede dan , maar echte bommen heeft 'm niet gemaakt :?
Nou, de eerste keren dat ik Human have Sex with Animals hoorde, vond ik het toch een zeer geslaagde plaat !!!! En inderdaad, ik heb van hem opnames uit 1991, die zijn echt SUPER !!! Beetje detroit / underground achtig, maar zeker voor die tijd, superieur gemixt !!! Heb hem later wel eens een paar keer ontmoet in Rebelsgroove, war hij wel eens binnenviel, waar ik wat met Delirium zat te babbelen !!!! Kwam wel vrij aardig over, maar je merkte wel dat ie aardig van feestjes houdt !!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast