The Box Afterclub Heist op den Berg

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

crt schreef:Na wat opzoekwerk on the net ook gezien dat Dj Kurt er heeft gedraaid van 93-94

Grtz 8)
jaja diene is daar zowa begonne he...ook van Heist oep den Hoop he,Kurtje :D
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wel;ooit daar ne keer toegestuikt de zondag met ne maat en opeens komt er daar een schoon scheef tja,eigenlijk een vrouw,ik schat 40 naast ons zitten en ze vraagt of da ze iets mag drinken...wij nie veel beseffende geven ze een glas en een tweede zodat we er toch een uurke fun meehebben tot mijne maat zegt van;hey zouden we ze gene bol geven?!
opeens komt diene baas van achter den toog,sleurt ons mee naar de kelder en begint te roepen van,godver!'t is de bedoeling als ge der een uur mee zit te tetteren da ge der toch ne keer mee naar boven gaat en betaald he :shock: er zijn nog mensen wachtende :shock: en nog iet:der is ier maar ene da mag bollen verkopen :shock:
enfin zijn vrouw kwam ineens binnen en ze begonnen wa te bemiddelen en spel te maken waardoor wij dan ons bollen moesten afgeven :roll:
toch ne goe avond gehad want we hadden er nog in ons voiture liggen :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:wel;ooit daar ne keer toegestuikt de zondag met ne maat en opeens komt er daar een schoon scheef tja,eigenlijk een vrouw,ik schat 40 naast ons zitten en ze vraagt of da ze iets mag drinken...wij nie veel beseffende geven ze een glas en een tweede zodat we er toch een uurke fun meehebben tot mijne maat zegt van;hey zouden we ze gene bol geven?!
opeens komt diene baas van achter den toog,sleurt ons mee naar de kelder en begint te roepen van,godver!'t is de bedoeling als ge der een uur mee zit te tetteren da ge der toch ne keer mee naar boven gaat en betaald he :shock: er zijn nog mensen wachtende :shock: en nog iet:der is ier maar ene da mag bollen verkopen :shock:
enfin zijn vrouw kwam ineens binnen en ze begonnen wa te bemiddelen en spel te maken waardoor wij dan ons bollen moesten afgeven :roll:
toch ne goe avond gehad want we hadden er nog in ons voiture liggen :lol:

:lol: hehe, tis altijd feest in Hest oep den hoop! jeujjjjj! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Wast een schoon Cloud? :lol:

Grtz 8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in den donkere toch :lol:
puree

Bericht door puree »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

crt schreef:Wast een schoon Cloud? :lol:

Grtz 8)
Hier den tettezot zelleuh,man man :lol: :lol: :lol: :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Er is toch ma weinig interesse voor de Box precies,is toch ook een heel berucht-zwaar-legendarisch en nog veel ander moois clubke geweest.Alleh da denk ik toch,heb er al dikwijls over hore spreke,ben er zelf nooit geweest... :cry:
Is er niemand met foto's of dergelijke van de club eigenlijk??
Groetjes :)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

crt schreef:Na wat opzoekwerk on the net ook gezien dat Dj Kurt er heeft gedraaid van 93-94

Grtz 8)
Kurtje was 14 jaar toen hij daar draaide, wilt toch al iets zeggen he!
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Denk dat er veel nogal ogen getrokken getrokken moeten hebben als ze een tapeke gingen kopen bij ne 14 jarigen in een afterclub :lol:
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:23
Locatie: betekom

Bericht door Dj Death »

Ik woon niet ver van Heist-op-den-Berg en van Box heb ik nog nooit gehoord :? Van dancing Fabiola daarentegen :wink:
you know, ... stuff
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Dj Death schreef:Ik woon niet ver van Heist-op-den-Berg en van Box heb ik nog nooit gehoord :? Van dancing Fabiola daarentegen :wink:
:lol: fabiola seg :D om 20u vollenbak! jiehaaaa! :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de naam zegt al veel
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

The Box, mja in den tijd waren er veel dancingskes in Hest Oep/Den Hoop, waaronder de Box zo'n beetje den onderdog was ...
t'Trok niet zoveel volk want, de mesten die een lief hadden zaten in den Eden of den James waar ze soms ook wel wat speelden voor die tijd ...

Mja de after bleek een kort succes, maar ja t'zat dan ook rap vol zo'n klein kot hé ... :wink:

Herinner me de dj booth vlak na de ingang rechts en het dansvloerke had zon glazen stalagtieten buisplafonneke als ik me niet vergis .... :roll:
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Heeft hier niet iemand nog wat foto's van,zou ze eens graag zien,of een afbeelding van dat logo.Ik geloof dat het gebouw er nog steeds staat in zijn volle glorie,zal ondertusse wel serieus aant verkrotten zijn zeker.
Groetjes
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast