21.02 : Koppen - Drugs & Discotheken

Het algemene forum van Legendary Clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:Maar ik weet wel dat als ik zie dat die kerel nog niet eens de moeite doet om me eentje te betalen (eentje he mannen), hij bij mij niet ver zal komen. Een vrouw wil nu eenmaal in de watten gelegd worden.. (zonder daarbij te overdrijven, want er zijn "wijven" die serieus kunnen overdrijven. :cry:
Het leven is hard, ik zou zeggen zoek U liever ne goeie pee dan ene die boven zijn stand leeft! Daar komt ge nog het verste mee ....
Tussen willen en kunnen in de watten leggen is een groot verschil, zatvoederen om daarna eens goed te kunnen neuken is ook niet de bedoeling denk ik?
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Idd, kken da die angst.. hier thuis wilden ze mij ook ni naar TSO laten gaan.. tot ik 2 jaren op rij buisde, toen had ik geen ander keuze..

Nu zitten ze de ganse tijd te zeggen: goed da ge da gedaan hebt, hebde toch al iets van diploma in u handen mocht het verderstuderen nie lukken
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Persoonlijk heb ik respect voor een schrijnwerker, loodgieter, lasser, automekanicien,..... Ik ben er soms zelfs jaloers op. Mor das ni bij iedereen zo.

school - interesse - hekel zijn tussen mijn 12 en 17 jaar véél gebruikte woorden :D
Ik zal dan ook hopelijk die signalen kunnen opvangen moest mijn kind in die richting gaan. Ni da ge der dan iets kunt aan doen mor dan hebdet wel int snuitje.

Nog iets: brossen word da nog gedaan in het middelbaar ? Ik heb 1 schooljaar gehad dat ik met Kerst examen moest doen voor een leraar die ik nog nooit gezien had.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ne goeie stielman kan als ie wil evenveel of zelfs meer verdienen dan nen universitair.. had zelf ook graag e vak geleerd ma was nie voor mij weggelegd.

En brossen op middelbaar.. denk het nie, elke morgen en middag werden bij ons afwezigheden opgenomen.. en meteen naar de ouders gebeld als er iets nie klopte ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Stanne schreef: Nog iets: brossen word da nog gedaan in het middelbaar ? Ik heb 1 schooljaar gehad dat ik met Kerst examen moest doen voor een leraar die ik nog nooit gezien had.
Kheb ene keer gebrost en naar de cinema geweest en dat was de allerlaatste dag van het 6de middelbaar juist voor de examens. De dag erachter wisten ze het al, en mocht achter het laatste examen de hele sporthal uitkuisen...

Ze controleren te veel...
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Bass schreef:En brossen op middelbaar.. denk het nie, elke morgen en middag werden bij ons afwezigheden opgenomen.. en meteen naar de ouders gebeld als er iets nie klopte ;)
Absenties werden destijds ook al genomen.
Maar wat kan je er aan doen als uw kind ni gaat of wil gaan ?
Verplichten is moeillijk hé. En pressiemiddelen zijn er in mijn ogen niet echt. toendertijd was van de school bannen het gevolg maar niet de oplossing.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Stanne schreef:
Fieneke schreef:
Trab schreef: Slimme stielmannen moeten er ook zijn he ;-)
Mja, ik weet het, ik deel die mening compleet. Maar als ouder bekijkt ge zoiets altijd anders denk ik... Niet stanne?
Uw kind moet gelukkig zijn. Ge moogt u zelf ni gelukkig voelen door ze bvb dingen tegen hun zin te laten doen.
Trés important.
Mja, deel uw mening volledig, maar denk dat dat als ouder niet zo makkelijk is. Zou jij er problemen van maken als uw dochter later zegt, papa ik wil naaister worden (en nee mannen, niet op die manier..)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Garnierders.... een knelpunt beroep :D

Van mij mag die zelfs viool spelen denk ik. Als het ni lukt later is er nog altijd pappa om te helpen hé :D
Gek idee mor zo is het. daar werkte nu voor bij om uw kids later comfort te geven. Ik spreek over nu hé en da was zo 15-20j geleden nog ni echt denk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
Fieneke schreef:Maar ik weet wel dat als ik zie dat die kerel nog niet eens de moeite doet om me eentje te betalen (eentje he mannen), hij bij mij niet ver zal komen. Een vrouw wil nu eenmaal in de watten gelegd worden.. (zonder daarbij te overdrijven, want er zijn "wijven" die serieus kunnen overdrijven. :cry:
Het leven is hard, ik zou zeggen zoek U liever ne goeie pee dan ene die boven zijn stand leeft! Daar komt ge nog het verste mee ....
Tussen willen en kunnen in de watten leggen is een groot verschil, zatvoederen om daarna eens goed te kunnen neuken is ook niet de bedoeling denk ik?
Kerel ik ben op men 17 met 2 vuilzakken alleen gaan wonen, kdenk dat ik wel weet dat het leven hard is.

Dat weet ik goed genoeg, als ik op die manier moest redeneren was ik al 100x vant straat geweest. Sommige kerels moeten dringend nekeer wat waarderingstechnieken voor vrouwen gaan leren. Wat ik de laatste weken allemaal heb meegemaakt met kerels, houd ge niet voor mogelijk. Er zijn er echt die moeten leren dat ge wel meer moet doen voor een relatie dan gewoon te zeggen " hey hete bees, ik wil ij"... pppfff :roll:

@Stanne: ik denk niet dat ouders het nog zo makkelijk hebben als vroeger ;)

Edit: ik denk dat we deze topic eerder kunnen opsplitsen in: " de jeugd vroeger & nu " :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Heb jaren tegen men goesting iets gedaan maar mocht nog veranderen want ASO was hét van hét :roll:

Tot ik bijgevolg 3x men vijfde jaar heb mogen doen.. toen kwamen ze tot inzicht en mocht ik volledig doen wa ik zelf wou, met als gevolg da ik nu zelfs plezier heb in het leren ;)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:@Stanne: ik denk niet dat ouders het nog zo makkelijk hebben als vroeger ;)

Edit: ik denk dat we deze topic eerder kunnen opsplitsen in: " de jeugd vroeger & nu " :mrgreen:
Ouders hadden het vroeger moeilijker, nu maken ouders het zich moeilijk. Ze storten zich bvb evengoe in de consumptiemaatschappij en leven "er op los". Opvoeding van kinderen word ondergeschikt aan eigen geluk. Koppels die nu 3 kinderen kopen vind ik onverantwoord bezig.
En ik pleit ook voor een deel schuldig. Tegen wil en dank soms mor het is nu eenmaal een IK-maatschappij geworden.

De jeugd van tegenwoordig: Watsgebeuuuuuuuurd :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mja, het is toch allemaal ni simpel denk, zo een klein gespuis opvoeden.. :?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef:We zijn al 10j naar een diensten economie aan het afstevenen. Wie wil zen handen nog vuil maken ? Vooral van de jonge mensen ? Steeds meer knelpuntberoepen, da zegt genoeg.
Niet alle knelpuntberoepen zijn daar het gevolg van. Ikzelf heb gestudeerd voor drukker, ook een knelpuntberoep. Vroeger was een drukker iemand met aanzien, het werd soms bekeken als een kunst. Vandaag de dag is daar niets meer van te merken. De reden hiervoor ligt bij de voortdurende automatisatie in die sector, waardoor de drukker niets meer is dan een vleesgeworden robot die enkel het juiste papier op het juiste moment moet insteken.

Een stiel waar je iets voor moet kunnen, die blijft altijd aantrekkelijk. Niet?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Uhu, en al dieje grafische knowhow is nog zo cool, heb het ook nog overwogen om in die branche te stappen. Tegen het einde vant jaar ga ik via het werk mijn eerste grafische programmakes volgen se 8)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef:Niet alle knelpuntberoepen zijn daar het gevolg van. Ikzelf heb gestudeerd voor drukker, ook een knelpuntberoep. Vroeger was een drukker iemand met aanzien, het werd soms bekeken als een kunst. Vandaag de dag is daar niets meer van te merken. De reden hiervoor ligt bij de voortdurende automatisatie in die sector, waardoor de drukker niets meer is dan een vleesgeworden robot die enkel het juiste papier op het juiste moment moet insteken.

Een stiel waar je iets voor moet kunnen, die blijft altijd aantrekkelijk. Niet?
Toch typisch niet. Vroeger was drukken mooi maar door de technologische vooruitgang worden de dingen die vroeger mooi waren nu uitgevoerd door iemand die op een bureau achter een computer zit.
In mijn school hing vroeger een spreuk: "stilstaan is achteruit gaan". Volledig mee eens maar vooruitgaan is dikwijls ook stilstaan of zelfs achteruit gaan. Vooral technologische ontwikkelingen zijn in mijn ogen niet altijd een verbetering of vooruitgang.

Ne stiel is 4ever: ga ik laten tatoeeren denk :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten