Bekend volk in het uitgaansleven

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jan 2007, 20:01
Locatie: destelbergen

Bericht door sithje »

das een feit !maar iedereen kentt hem wel he dus is hij een bekende vlaming
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ben de spillie ook ooit eens tegengekomen, lang time ago, hij was wel zo scheef als iets
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Elske Tibau, heb ik eens in La Rocca gezien. Roxanneke ook, Ex-TMF VJ Elke, Rasta Rostelli heb ik inderdaad ook al zien feesten in La Rocca :-) Maurice Engelen, Tom Boonen nog overlaatst...

Een aantal jaren terug kwam Patje Krimson eens aangetaffeld aan Illusion. Zijn ex-collega Stefan Wuyts heb ik in de Versuz eens zien shaken in de kelder.

Karen van K3 (als 't die met haar rood haar is) zag ik ook wel meermaals in Carat.

Voor de rest... Als me nog iets te binnen schiet... Ja Hanne Troonbeeckx, maar dat was in een italiaans restaurant in de buurt :-D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Gio schreef: Karen van K3 (als 't die met haar rood haar is) zag ik ook wel meermaals in Carat.
K3 in Carat lol, was Gertje soms niet mee :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dj_neo schreef:
Gio schreef: Karen van K3 (als 't die met haar rood haar is) zag ik ook wel meermaals in Carat.
K3 in Carat lol, was Gertje soms niet mee :lol:
ah nee, die moest zondagmorgen de samson&gert show doen he :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hmm, rond het jaar 96 - 97 ben ik daar naar kijken :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Neen, heb Geeeerttttjjeeeeeuuuhhhh er nooit zien rondlopen :-D Trouwens, dat was van voor de tijd dat zij toen samen waren denk ik.

Eeeeen ik heb zo'n flauw vermoeden dat Gertje zich toch niet zo op zijn gemak zou gevoeld hebben, moest 'm met Karen daar zijn :P
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Gertjeuh is schatrijk nu :mad:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Gio schreef:Elske Tibau, heb ik eens in La Rocca gezien. Roxanneke ook, Ex-TMF VJ Elke, Rasta Rostelli heb ik inderdaad ook al zien feesten in La Rocca :-) Maurice Engelen, Tom Boonen nog overlaatst...

Een aantal jaren terug kwam Patje Krimson eens aangetaffeld aan Illusion. Zijn ex-collega Stefan Wuyts heb ik in de Versuz eens zien shaken in de kelder.

Karen van K3 (als 't die met haar rood haar is) zag ik ook wel meermaals in Carat.

Voor de rest... Als me nog iets te binnen schiet... Ja Hanne Troonbeeckx, maar dat was in een italiaans restaurant in de buurt :-D
Die met rood haar es idd Karen, kheb die ook geregeld goed bien gezien in Illusion, Sylvie van Silver zat er vroeger ook altijd in Illusion. Linda mertens zag ik een paar weken geleden ng in Illusion. Elke Vanelderen zit vaak in la Rocca, ook al es in creamm gezien als ik me nie vergis...

Den Bjorn van temptation Island( dien van twie weken, da kunde ga noeg nie oepbrengen veur maai :D ) zit nu wekelijks in Illusion kheb ng al wel bekende gezien, vroeger in La Rocca ook veel, Pfaff enzo... ma das al 8tal jaren geleden ofzo, toen zaten daar ook altijd veel "celebs" op zondag...

grtz
mi vario es primeiro
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

twie weken?? neeje neeje 10 dage, zelf da kunde vo maa ni oepbrenge ofwa, LoL
Ibiza Fuckin' Island!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

MIE!! schreef:twie weken?? neeje neeje 10 dage, zelf da kunde vo maa ni oepbrenge ofwa, LoL

:D :D :D :lol: :lol: haha, hell yeah, da meiske da vroeger in de hoeve achter den toog stond, Nathalie is daar ook vaak bij laatste weken..

grtz
mi vario es primeiro
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

MIE!! schreef:twie weken?? neeje neeje 10 dage, zelf da kunde vo maa ni oepbrenge ofwa, LoL
lol de Bjorn, kheb hem een hand gegeven in carre en gezegd dak em nen zaligen vond! Man waar zaten m'n gedachten :lol: En de Kevin was daar ook, Cheyenne was wel niet mee :cry:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ben ooit prins Laurent ne keer tegengekomen in La Rocca. Hij was met nen hoop bouwvakkers of zoiets... 8)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

poehaaaaa schreef:ben ooit prins Laurent ne keer tegengekomen in La Rocca. Hij was met nen hoop bouwvakkers of zoiets... 8)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Zaterdag Kate Ryan in Reflex gezien! Ziet er int echt wel beter uit als op tv

Grtz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten