Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

wel was overal zo'n beetje in bxl.
Caves de la chapelle ook trouwens.

Ik ken wel een sandy van vroeger in Hoeilaart. Was een buurtmeisje :p
Ben die dan vele jaren later es tegengekomen in den Illi. Dunno of het die is da ge bedoelt :p
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:29
Locatie: kortenberg

ieeee de manne e

Bericht door Armando_Cool »

ik ben Arnaud alias Armando_Cool ik leef met de muziek mee en blijf lang en gelukkig leven 8)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: ieeee de manne e

Bericht door Matthias »

Armando_Cool schreef:ik ben Arnaud alias Armando_Cool ik leef met de muziek mee en blijf lang en gelukkig leven 8)
Ah! gij weet da al op voorhand dat ge lang gaat leven... nice!! :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Slak schreef:wel was overal zo'n beetje in bxl.
Caves de la chapelle ook trouwens.

Ik ken wel een sandy van vroeger in Hoeilaart. Was een buurtmeisje :p
Ben die dan vele jaren later es tegengekomen in den Illi. Dunno of het die is da ge bedoelt :p
Ik denk ni dat die naar illusion zou gaan :lol: Maar het kan naturlijk he.
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

Ik zal hier ook maar is wat zetten he .

Ik ben dus Nico
33 lente's jong geboren te Turnhout grootste deel van me leven in het grens dorpje Baarle - Hertog/Nassau gewoont.
Na een paar Acid feestjes(Highstreet) in '88 op een groot housefeest in NL terecht gekomen en ik was verkocht.
Sindsdien alleen maar in NL gefeest te hebben(Barrocci,Parkzicht,Goldfinger,...) werd ik opgeroepen voor me dienstplicht, opleiding gedaan te Brasschaat
leerde daar toen de Globe kenne en kwam weer in een totaal andere feest wereld terecht dan in NL.
Die me kwa muziek en sfeer toch zekers wel goed beviel en nog steeds.Na een aantal vervelende aanvaringen met de Turnhoutse BOB en Rijkswacht
het toch meer aan de andere kant van de grens gebleven zeg maar.
Daardoor heb ik jammer genoeg weinig toe te voegen aan de verhalen van jullie fav. Clubs denk ik.
Maar ik lees ze wel,en krijg er vaak genoeg kippevel van. Ik denk maar zo , we hebben allemaal op ons eigen manier die mooie jaren beleefd
maar het gevoel was toch wel hetzelfde voor de meeste onder ons, vandaar dat het ook vaak 1 grote familie was ,die tegenwoordig ver te zoeken is.
Luister nog dagelijks naar de muziek van toen en krijg er nog geen genoeg van.Een fav. muziekstyle heb ik niet zolang het maar geen snoeiharde hardcore is.
Feesten doe ik ook nog steeds ,alleen geen weekenden aan een stuk meer 1 a 2 keer in de maand is genoeg.
Tis te hopen dat LC nog lang bestaat want ik geniet ervan hoor .

Gr Nico
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

kelly hebt altijd bij mijn zus in klas gezeten
Bas(D.H.T.) ken ik goed zat ja en Kim zegt me wel iets maar ff niet zoveel nu.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

hehe, wel ... kelly en kim zijn nog mijn vriendinnetjes geweest (niet alle 2 tegelijk hé :D )

met Bas zat ik vroeger elke week in Club X etc.

8)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2007, 13:17

Bericht door sebbe »

jooow

ik heet sebbe, ben van '82 en ben in 99 beginnen uitgaan naar echte dancing's, voordien Elgringo, OO7, ...

mijn vaste stek is lang Extreme geweest op zaterdag,

-niet dat er nog veel volk kwam, maar het was er voor ons bende wreed plezant.

en in de vakantie's gingen we 's maandags ook, man man man een wereld van verschil tegen de zaterdagen. Zo een sfeer ben ik laer enkel nog tegen gekomen in La Bush

dan 's morgens gingen we naar de Monroe's ( denderleeuw, nu Mushroom) of naar de king's.

Dat waren mooie tijden! :cool:

dan 2 jaar later een rijbewijs :evil: nu konden we wat verder gaan dan onze regio, toen veel naar La Bush, Illusion,Obsession, 2X Carat,...

toen carat definitief stoot zijn we nog een paar X naar die manege geweest, weet iemand dat nog?

maar m'n mooiste tijd was in La Bush met onze George's voor mij een van de betere DJ's van't land.

Zo dit is het zo wat, nu ga ik niet zoveel meer uit, ik woon samen en ben me leven aan het opbouen, maar geniet dagelijks nog van m'n oude tape's en zal zeker op de Reunion's van Extreme en dergelijk aanwezig zijn :cool:

Greetz Sebbe
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Welcome!! Enjoy LC... ;-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mar 2007, 14:56

Bericht door ayuhasca »

ieps, ben er ook geraakt eindelijk :P
waar upload ik hier setjes? :shock:
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

ayuhasca schreef:ieps, ben er ook geraakt eindelijk :P
waar upload ik hier setjes? :shock:
Check PM....


Welkom hé!


Greetz
Afbeelding
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 mar 2007, 18:25
Locatie: heusden-zolder

Bericht door cussi »

volgde al ff, dacht zal me ook ma es registrere..
cussi komt van gert custers
woont in heusde
gaat graag op stap in illusion,shaft, space (rip), spectrum (rip),creamm,
outline djs club/edge(rip), groovy tunes,devine .....
MAAR helaas ware de beste al geslote toen ik 'fatsoenlijk' op stap begon te gaan dus daar kan ik alleen maar jaloers op zijn ...

grtz
it's a spiritual thing ....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

setjes, die worden hier toch niet meer geshared, of toch???
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2006, 23:14

Bericht door ketzhop »

zal mezelf ook es introduceren, k zijn de steevie, geboren in oudenaarde, 30 lentes jong en trotse eigenaar van een vinyl of 3000-4000 en een cd of 800-900, vroeger nog regelmatig enkele uurkes gedraaid in new ter meeren, valentino, calypso, biloxis, etc. tegenwoordig genieter van het leven, af en toe nog es op retro partyke uurke plaatjes in elkaar pleuren ma voor de rest vééééééééél chillen en nietsdoen ...
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ketzhop schreef:zal mezelf ook es introduceren, k zijn de steevie, geboren in oudenaarde, 30 lentes jong en trotse eigenaar van een vinyl of 3000-4000 en een cd of 800-900, vroeger nog regelmatig enkele uurkes gedraaid in new ter meeren, valentino, calypso, biloxis, etc. tegenwoordig genieter van het leven, af en toe nog es op retro partyke uurke plaatjes in elkaar pleuren ma voor de rest vééééééééél chillen en nietsdoen ...
welkom :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten