Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

De plotselinge dood van acteur David Carradine afgelopen dinsdag was een ongeluk en geen zelfmoord. Dit zegt althans zijn manager tegen de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.com. Carradine werd in zijn hotelkamer in Bangkok gevonden in een klerenkast met een gordijnkoord om onder meer zijn nek.

"We can confirm 100% that he never would have committed suicide. It was an accidental death. Everybody is in shock.


Gisteren nog docu gezien "Crips & Bloods" over DE desbetreffende gangs in LA.
Hoe het zover is kunnen komen. Het rare is dat er meer posttraumatische stress hangt bij de jongeren van de HOOD dan de jongeren in Baghdad !
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

'k Heb dus 'The International' gisteren ook gezien. Nu ben ik niet zo voor van die thrillers (zowel film als literatuur) maar deze is wel zeer onderhoudend. En natuurlijk waren de culturele referenties wel plezant: de Gemäldegalerie, dat tamelijk geflipte gebouw van Zaha Hadid (aan dat meer), het Guggenheim, de video van Julian Rosenfeldt (waar ze voor gaan zitten in 't Guggenheim - dat werk werd een jaar of twee geleden ook in Antwerpen getoond in de galerie Koraalberg en de kunstenaar woont Berlijn; 'k zag toevallig een paar weken geleden nog z'n nieuw werk bij Arndt & Partner), die Damien Hirst,... Trouwens erg straf hoe Tykwer geëvolueerd is (sinds 'Lola Rennt', vroegere films ken 'k niet).
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

had hier al een tijdje een filmke staan in bluray, genaamd martyrs, omdat ik geen subs had, was die wa in de vergeethoek geraakt maar nu eindelijk toch aan toe gekomen : gruwelijke film wel, ni normaal, maar sterk en inventief einde, al bij al toch een aanrader (voor wie tegen extreem geweld kan)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door Pakrac »

Allez... zal hier ook eens mijn veel te kort lijstje aan favorieten posten :

Eyes Wide Shut
Blade Runner
The Others
The Eye (aziatische versie)
Scarface
The Life of Brain (What did the Romans do for us?)
Pink Panter (de oude reeks)
Excalibur
Beowulf (de nieuwe animatie)
Reservoir Dogs
...

Ben nu eindelijke begonnen aan de box van The Godfather... en ik heb toch wel al iets gemist! Lekkerrrr
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Het Filmtopic

Bericht door bouq »

Pakrac schreef:Eyes Wide Shut
gij hebt per ongeluk ni ergens de muziek (gezangen) liggen van tijdens hunne bal masqué? ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

The Others - bangelijke wending maakt bangelijke film imo :cheers:
Reservoir Dogs - zaaaaaaaalig - fantastische cast :cheers:
Scarface - ook hoog in mijn favo's all time ;)

BTW - ik heb de 3 godfathers in m-HD formaat (source = bluray, echter zwaar compressed zodat t niet meer high definition is, maar kwaliteit ligt wel hoger dan dvd/avi) - indien interested, let me know, ze staan al onlne, subs included ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door Pakrac »

bouq schreef:
Pakrac schreef:Eyes Wide Shut
gij hebt per ongeluk ni ergens de muziek (gezangen) liggen van tijdens hunne bal masqué? ;)
Aaah, bouq, dan moet gij eens langst komen hé... Ik heb ooit die CD gekocht met de filmmuziek, en zal eens kijken waar die ligt. Kunnen we er samen naar luisteren! :pirat:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Het Filmtopic

Bericht door bouq »

ook gemaskeerd ? :clown:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door poehaaaaa »

Gisteren "Knowing" gezien, met Nicolas Cage (allee, die speelde er in mee hé, hij zat ni mee te kijken :mrgreen: ). Paar goeie scene's, maar uiteindelijk wordt de film wa langdradig en op het laatst (zoals met zoveel films), gaat het er wel wa over qua spektakel.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

einde van "Knowing" was echt super slecht, de 3 disasters waar em mee te maken krijgt zijn dus echt wel super de luxe.
Gisteren nog eens gekeken naar de wonderbaarlijke "Jackie Brown" op Blu-ray, met een fantastische soundtrack en De Niro in 1 van zijn beste rollen ooit.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door Pakrac »

Jackie Brown... was da ni den 2de film van Quinten Tarantino? Leuke plot... die moet ik nog eens opzetten! :afro:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Lestat schreef:The Others
Gebaseerd op een waar gebeurt verhaal, klopt van geen kanten ! Kijk maar eens goed naar het einde van die film.
Ik ben nu zo geen horror/verschiet film liefhebber maar die "Drag Me To Hell" moet volgens bronnen niet normaal zijn en moet nog erger zijn als "What Lies Beneath". Krijgt ook een mega score op IMDB (8/10) wat enorm is voor "another" horror flick.

Trailer
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

ThaMan schreef:
Lestat schreef:The Others
Gebaseerd op een waar gebeurt verhaal, klopt van geen kanten ! Kijk maar eens goed naar het einde van die film.
Ik ben nu zo geen horror/verschiet film liefhebber maar die "Drag Me To Hell" moet volgens bronnen niet normaal zijn en moet nog erger zijn als "What Lies Beneath". Krijgt ook een mega score op IMDB (8/10) wat enorm is voor "another" horror flick.

Trailer
Màààààn, daar ben 'k al een tijd op aan 't wachten! :D Sam Raimi eindelijk terug naar z'n roots! Ik las deze week nog een interview met 'm in de Berliner Zeitung (hij kwam de film hier voorstellen) en die man heeft zo'n goei instelling! Hij denkt er trouwens nog steeds aan om een vierde deel van 'Evil Dead' te maken, maar dit project en de nieuwe Spiderman namen nog wat teveel tijd in beslag en hij wil niet zomaar wat ineenflansen om de fans tegemoet te komen. Hij heeft anders wel al een boel ideeën maar wou absoluut nog niks lossen. Ach ja, al bij de eerste 'Evil Dead' zag je wat hij in z'n mars heeft als regisseur, ondanks het zeer beperkte budget (de dialogen van die drie films kan ik nu eens woord voor woord meepraten :) ). Als ze 'm ergens in originele versie draaien (de Duitsers ook met hun dubben eh :? ), ga ik meteen kijken!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Het Filmtopic

Bericht door bouq »

ThaMan schreef:"What Lies Beneath".
dieje film ken ik bena vanbuiten, mijn vriendin zet dien 150 dagen per jaar op als 'in-slaap-val-film', en als het deze niet is, dan zet ze The Goonies op.. :roll:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Het Filmtopic

Bericht door Dr. Poppers »

bouq schreef:
ThaMan schreef:"What Lies Beneath".
dieje film ken ik bena vanbuiten, mijn vriendin zet dien 150 dagen per jaar op als 'in-slaap-val-film', en als het deze niet is, dan zet ze The Goonies op.. :roll:
:D 'The Goonies' is toch te gek man!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast