Lazer Retro Kanaal 24/7U Online

Het forum van Lazer Classx en Retroduction
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2005, 21:11
Locatie: het verre verre oosten

Bericht door korre »

jawadde, beestige schijven van tijd ze. lekker uit mijn dak aant gaan hier int buitenland :D :shock:
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

nu ik weet dat het AAC formaat is kan ik het inderdaad omzetten.

thx
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Update:

Op dit moment gaan we weer een beetje in de tijd terug, in de zin dat we weer meer underground zijn.... Ik hoop dat het nog een tijd mag duren, maar ik weet niet voor hoelang...

In ieder geval, ik heb een hoop leuke sets in de roulatie staan. Verschillende van Kleez (die op discogs leuke oldskool setjes post),
Een paar van DJ2Dj forum, Foolish Mind, Bouq...
veel orginele opnames van vroeger van Radio Lazer 97.1 / Antwerp FM 105.1 / Radio Crystal uit Brussel etc... La Rocca Live..(een hoop toegevoegd !).
Een hoop losse klassiekertjes,
Setjes van the Fly, Eric B, Tofke, Franky Jones, PhiPhi,
Setjes van mij :o :? 8)

Links:

Winamp: http://streams.lazernet.be:3730/listen.pls (Gewoon 128 MP3 Stream overigens, geen AAC+)

Mediaplayer: http://217.22.60.35/classx_128.asx

En ik hoorde al, dat we ook in Second Life te luisteren zijn, o.a. in de Deep Abyss Dance Club !!! :P
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:01
Locatie: lokeren

Bericht door wimdb »

Eens een vraagje zou dit graag openen maar weet niet hoe.Ik krijg open en als ik dat doe staat er dat ik eerst bij folder options een moet creeeren maar ik ben een pc leek.iemand die me kan helpen?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Als je de website www.lazerhothits.com opent, kun je bovenaan klikken op het logo van je favoriete player. Links Winamp, rechts Mediaplayer (van windows). Dan wordt de stream gelijk geladen, en hoor je de zender !
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

herooooo! 8) ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast